Nån mer som blir extra kåt när dom dricker??
hej=)
undrar lite hur ni andra är, blir ni mer sugna när ni dricker alkohol?
hej=)
undrar lite hur ni andra är, blir ni mer sugna när ni dricker alkohol?
Vin brukar ju ibland kallas för musöppnare
Nog är det så. Är väl för att hämningarna släpper lite och så
Jag trodde typ alla blev kåta när dom dricker..?
Det är väl inte för inte som det finns ett begrepp som heter fyllekåt...?
Tappar lusten totalt efter mer än 1/2 flaska vin, innan dess ökar den något. Men bror på att hämningar släpps.Är kåt av mig vanligtvis.
beror ju på hur mycket man bälgar .fast inte vet jag om jag blir mer..tror det är lika. hämningarna har jag släppt för längesedan;) så för den delen kvittar det nog .
beror ju på hur mycket man bälgar .fast inte vet jag om jag blir mer..tror det är lika. hämningarna har jag släppt för längesedan;) så för den delen kvittar det nog .
skojar du=)
blir ju vild, mega kåt och galen av alkohol, hihi
Jo lite extra kramsugen blir man (jag) nog allt . Jag tycker nog mer att det blir mer spontansex och att man "vågar" lite mer...eller vågar och vågar, jag vågar annars också
, men jag släpper nog loss lite extra...
Full av rödvin, önskar min älskling ska ta mig här och nu men han somnar väl innan min dröm blir sann....
Kram Pärlan men jag får nog så jag blir nöjd i morgon bitti... han gillar morgonsex och jag alla tider.
Absolut, men tycker för det att sex ska avnjutas nykter! Men ett glas rödvin eller två... eller som någon nämde morgonsex!
Tror nog inte att jag blir kåtare, men visar det nog mer öppet och kan vara lite "fräckare" när man är lagom salongsberusad. När man druckit mer så kan det vara lite svårare att ha den kroppskontroll och uppmärksamhet på henne jag tycker att jag vill ha vid sex. Jag vill ju inte för allt i världen vara för hårdhänt för att jag inte har koll på min egen styrka eller hennes signaler om vad som är lagom/skönt.
Sen blir iaf jag mindre känslig vid alkoholpåverkan så det kan vara svårt att gå hela vägen om jag är för berusad.
Jag brukar dricka hennes piss hon får pissa i min mun och jag blir riktigt hyperkåt av det.
jag är full och har styv..japp det stämmer,man blir kåt av alkohol