• sandras sötisar

ger nog upp hoppet.

Någon mer än jag som gett upp hoppet om att få en man i livet?

Har fan varit singel för länge,vill oxå ha en sån där lycklig familj som man ser på stan och överallt.Men börjar mer och mer undra om man kanske ska vara själv resten av livet.

Och hur lätt ät det egentligen och hitta någon som är beredd att ta sig an tre barn.

• Svar på tråden ger nog upp hoppet.
  • mia maria

Jag kan lova dig att alla "lyckliga familjer" som man ser på sta'n inte alltid är särskilt lyckliga!
    Många ggr är det lättare att vara själv - även om jag förstår hur du menar!

Klart det finns män som vill ha en kvinna med flera barn!
    Han med stort H kommer när du minst anar det!

• Zkorpion

Jag har definitivt gett upp hoppet ... Vem vill ha en ensamstående 7 barns Morsa med 5 hemmavarande barn ?? 

• Curlingmorsan

Börjar också ge upp hoppet, men delvis beror det nog på att jag själv är så kräsen. :)

Ebba & Felix mamma
  • Åssi

Själv har jag hittat kärleken genom en nät-dejting-site. Som ensamstående 3-barns mamma kände jag att det liksom inte fanns tid och möjlighet att hitta någon. Jag dejtade under en period och var mycket kräsen tills jag till slut träffade min drömprins.

• Maryn

Jag har funderat på att testa på nät-dejting men jag är helt enkelt för feg än så längeKyss.  Jag vet helt enkelt inte hur jag ska skriva presentationen. Ja ja, jobbar på det mentalt i alla fall.

Svar på tråden ger nog upp hoppet.