• Gustie

Rislykta, Kinesisk lanaterna, Thailykta....var kan man köpa det?

Jag tror ni fattar vad jag menar, en sån man släpper upp i luften, många gjorde det i Thailand efter tsunamin.

Jag skulle vilja släppa upp en sån för min mamma imorgon på nyårsafton.

Jag har sett såna på Net on Net,men undrar om någon vet något mer ställe som säljer såna?

Världens bäste Jacob - 2006-12-21
  • Svar på tråden Rislykta, Kinesisk lanaterna, Thailykta....var kan man köpa det?
  • LillAnnie

det finns en svensk sida, som heter typ komloykungen.se , de har rätt bra leverans och bra priser,.. skadar ju inte att det är i sverige också :) ... de hade jag till nyår o födelsedagar iår o funkar jättebra. 

• AnnikaR

Har sett det på ställen där de säljer vanliga smällare och raketer som tex ICA.

• versan

Ica & coop har & finns snudd på överallt just nu då det är nyår.

• versan

Tipsar det finns hjärtformade komloy lyktor med som man släpper till väders,

• Gustie

Tack snälla för alla svar...visste inte att ICA och Coop hade, måste kolla det imorgon.

Hinner inte beställa på nätet, hur bra leveranstider de än har är de nog inte här imorgon

Världens bäste Jacob - 2006-12-21
  • Xsa

Köpte för 49:- st på Rusta på nyårsafton!

• Oskarsvensson

Hej. Det finns en ny sida som säljer det du frågar efter. Sidan heter www.swedishlanterns.com

Jag skulle vilja rekommendera denna eftersom deras lyktor är miljövänliga till skillnad från andra företag vars produkt innehåller ståltråd. Detta är skadligt för både djur och natur så se till att lyktan är ekologisk! 

Att sidan dessutom säljer varan billigt är inte fel heller.

Lycka till!   

Svar på tråden Rislykta, Kinesisk lanaterna, Thailykta....var kan man köpa det?