• artax

Stor butik i England..? vad heter den?

Alltså jag har hört namnet hundra ggr, en stor butik finns flera men en ligger i London som säljer typ billiga kläder och ska visst ha allt mellan himmel och jord typ.. vad heter den? :/ 

• Svar på tråden Stor butik i England..? vad heter den?
  • sussiq2

PRIMARK!!!!!!!dont miss it

• Daeminimon

Japp, låter som Primark (aka Primarni). Bered dig på att slåss!

• artax

Det är RÄTT!!! :D
    Är det lika bra som jag hört då? :) jag e bra på att slåss, stackars sambon får hålla väskan!! HAHA
    vad har dom mer än kläder? 

• sussiq2

var där när de öppna annars bli det jobbigt med folk (bli det den på oxford street nära marble arch eller?)

undrar du nåt mer så fråga på, Jag kommer från england och har varit i london rätt nyligen (antar att ni ska dit utan någon som helst info men de flesta som fråga mig ska det

• Bling1975

Jag tycker det är hemskt. Fula eller tråkiga kläder i läbbiga material som polyester. Hua. Men billigt är det. Har dock aldrig brytt mig om att åka till övriga våningsplan än dam på bottenvåningen för den passade inte mig.

Stitch längtar efter Lilo
  • Daeminimon

Bra o bra. De har sjukt mycket billiga kläder, vissa av bra kvalitet, andra av mindre bra. Trendigt, och basplagg. Det är ju bra att kunna köpa billiga kläder, men tyvärr kan du inte gå ner för gatan i England utan att se 10 andra tjejer med "dina" kläder. De har ofta bra skor.

De har dam-, herr- och barnkläder, samt inredning. Skor och väskor också.

Jag skulle rekommendera att du tvättar kläderna innan du använder dem, speciellt barnkläder, eftersom de använder billig bomull som ofta är besprutad med insektmedel.

• sussiq2

några exempel på mina senaste köp där

Jeansskjorta till min son 4pund (44

vadderade regnkappa (rosa med röda prickar) till dottern 3 pund (33

ett antal tunikor (88:-/st)

Linnen 33:- st

bh trosa set 66:-

• Amber1975

Nä usch, jag gillar inte Primark. Tror aldrig jag har sett nåt jag velat ha där, men visst är det riktigt biiligt.

• artax

Jag vet inte vilken det blir, vi bokade nyss en weekend till just London och min första tanke var jus den affären.. vart är bäst att gå? :)

Okey om ni skulle jämföra kvalitet med en affär i sverige är det typ som h&m? tell me everything!!! :) 

Svar på tråden Stor butik i England..? vad heter den?