hur förför ni era männ?
Tips och ex tack... och hur ofta är de ni som tar initiativen procentuellt?
Tips och ex tack... och hur ofta är de ni som tar initiativen procentuellt?
Kvinnor tar aldrig initiativ till sex eller försöker förföra mannen.
Duschar och lägger mig naken på sängen och väntar.
Är det inte rätt typiskt att en kvinna anser sig förföra en man genom att passivt göra sig tillgänglig för sex? Som i #2 ovan......
Sen mina båda herrar här ovan finns det de kvinnor som ALLTID får förföra också eftersom de har en otroligt tafatt man där hemma som aldrig gör något eller anstränger sig så dra inte alla över en kant här...
Städar, lagar god mat, köper öl som han gillar, vaxar mig, har massor av snygga och sexiga underkläder, ber honom ta en dusch och sen ger honom en helkroppsmassage, skickar porriga sms/ mms, klämmer på honom och pussar honom och viskar att jag vill ha honom titt som tätt, plockar fram de leksaker han gillar, ser till att hålla mig fresh när jag tror att det skall vankas sex, gör mig snygg även när det bara är han och jag (särskilt då, kanske man ska säga). Skulle tro att jag tar initiativet till sex 50%-60% av gångerna.
#2 och 4! Nu var det ju så att TS's fråga som du svarade på var: "hur FÖRFÖR du din man...." inkl exempel med när du tar initiativ, frekvens m.m.
Det mesta fungerar, ganska enkla saker som att ställa sig bakom honom när han står och pysslar med något, bara trycka sig mot hans rygg, sticka fram huvudet litet över hans axel och fråga: görurå?
Även om han är väldigt koncentrerad på det han gör så räcker det att stå kvar ett tag och bara väga litet tyngd mot hans rygg för att han skall komma på andra idéer.
All typ av förförelse behöver inte involvera nakenhet eller att positionera sig i en säng. ;)
Min smabo är enkel, jag skall alltid vara passiv. Och när hon käner för det säjer hon sonika; Vill du ha ett skjut?