• Sajjaa

Fick ett svars-sms från bingolotto att jag har en chans att vinna en bil!!

Men frågan jag har är : HUr många får den chansen?
    Spelade alltså bingolotto igår där man kunde smsa in sitt personnummer för att kunna vinna en bil.
    Alltid när jag gjort så innan har jag fått svar att jag tyvärr inte kom med. Nu fick jag istället att jag har en chans att vinna å får veta imorgon. Får många ett sånt svar?!

• Svar på tråden Fick ett svars-sms från bingolotto att jag har en chans att vinna en bil!!
  • Sajjaa
    viseversa skrev 2010-12-31 12:02:15 följande:
    Ingen aning! men håller tummarna för dig! =)
    Tack:) Vinner aldrig så det är väl inget att hoppas på. men ändå...:)
  • viseversa
    Sajjaa skrev 2010-12-31 12:10:44 följande:
    Tack:) Vinner aldrig så det är väl inget att hoppas på. men ändå...:)
    jag vinner heller aldrig. men i somras vann jag en rosa eu moped=). Så visst KAN man ha turen framme fast man aldrig vinner i vanliga fall=)
  • Sajjaa
    viseversa skrev 2010-12-31 12:12:11 följande:
    jag vinner heller aldrig. men i somras vann jag en rosa eu moped=). Så visst KAN man ha turen framme fast man aldrig vinner i vanliga fall=)
    Haha ja sedär, man vet aldrig:)

Grattis!
  • viseversa
    Sajjaa skrev 2010-12-31 12:14:12 följande:
    Haha ja sedär, man vet aldrig:)

Grattis!
    Tack=). Tyvärr hade jag ingen användning för den. Men jag sålde den till sambons brors fru för ett antal tusen så jag tjänade på den iallafall. Men jag var såå glad när dom ringde och sa att jag vunnit den=). Samma dag hade jag även fått veta att jag var gravid så det blev dubbel lycka för mig=)
Svar på tråden Fick ett svars-sms från bingolotto att jag har en chans att vinna en bil!!