• LillaMammis

    När har DHL utkörning?

    Väntar på ett paket som ska levereras till min dörr med DHL.
    När har dom utkörning?
    Senaste status igår kväll är avgått.
    Har dom utkörning idag eller blir det efter helgen?


    Jag och mina barn gör världen lycklig
  • Svar på tråden När har DHL utkörning?
  • Kojbe

    Bra fråga. Hade jag vrit du hade jag ringt och frågat för senast jag fick dhl leverans så skulle det komma hem men kom inget o sen påstod de jag inte hade varit hemma när jag ringde o undra vart paketet tog vägen. Nästa dag så fick jag tag på en som lovade dyrt o heligt paketet skulle komma hem. Men inget paket kom så jag fick igen ringa o då visade det sig hna hade inte *hunnit*. Fast dpå tvingade personen ifråga fram han fick ta det på vägen hem från jobbet o släppa av det hos mig
    Han var inte nådigt sur men jag log bara o tyckte företaget ska inte lova vad de inte kan hålla så ta det med din chef!

  • LillaMammis
    Kojbe skrev 2010-12-31 13:30:18 följande:
    Bra fråga. Hade jag vrit du hade jag ringt och frågat för senast jag fick dhl leverans så skulle det komma hem men kom inget o sen påstod de jag inte hade varit hemma när jag ringde o undra vart paketet tog vägen. Nästa dag så fick jag tag på en som lovade dyrt o heligt paketet skulle komma hem. Men inget paket kom så jag fick igen ringa o då visade det sig hna hade inte *hunnit*. Fast dpå tvingade personen ifråga fram han fick ta det på vägen hem från jobbet o släppa av det hos mig
    Han var inte nådigt sur men jag log bara o tyckte företaget ska inte lova vad de inte kan hålla så ta det med din chef!
    Dom kör kanske inte ut idag för man kan inte nå dom per telefon.
    Jobbigt när man väntar.
    Jag och mina barn gör världen lycklig
  • Snäckan666

    knappast idag, avgått??  menas inte det från avsändaren?

  • LillaMammis
    Snäckan666 skrev 2010-12-31 13:35:08 följande:
    knappast idag, avgått??  menas inte det från avsändaren?
    Senaste status Orsak Tid Plats Referens
    Avgått - 2010-12-30 17:31:00 MALMÖ
    Jag och mina barn gör världen lycklig
  • Snäckan666

    Antar nu att du inte bor i malmö: det avgick från malmö, transporterades i lastbil till din "hemstad" under natten tillsammans med massa andra paket. Ligger troligtvis nu på dhls terminal i din "hemstad". Det körs nog ut tidigast  måndag för de jobbar inte idag

  • LillaMammis
    Snäckan666 skrev 2010-12-31 13:42:52 följande:
    Antar nu att du inte bor i malmö: det avgick från malmö, transporterades i lastbil till din "hemstad" under natten tillsammans med massa andra paket. Ligger troligtvis nu på dhls terminal i din "hemstad". Det körs nog ut tidigast  måndag för de jobbar inte idag
    Ok då får jag bara vänta. Visserligen bara hundmat och saker till hunden men nyfiken på vad hunden gillar det jag beställt
    Jag och mina barn gör världen lycklig
  • Snäckan666

    En hund är ju inte så bara :) Hoppas den inte har ont av raketer o smällare ikväll

  • LillaMammis
    Snäckan666 skrev 2010-12-31 13:48:32 följande:
    En hund är ju inte så bara :) Hoppas den inte har ont av raketer o smällare ikväll
    Han är redan rädd för raketerna som dom skjuter nu men får vara nära ikväll och få massor med gos så ska det säkert gå. Katterna reagerar inte alls på det som tur är.
    Jag och mina barn gör världen lycklig
Svar på tråden När har DHL utkörning?