bs???
ni som är bs... jag har en fråga.
tjejer, betraktar ni er som bs för att ni även kan tända sexuellt på tjejer, eller är det att vara "bs" om man också kan bli kär i samma kön?
vad är bs och vad är inte?
ni som är bs... jag har en fråga.
tjejer, betraktar ni er som bs för att ni även kan tända sexuellt på tjejer, eller är det att vara "bs" om man också kan bli kär i samma kön?
vad är bs och vad är inte?
BS för mig är när man tänder på en tjej samt blir kär i tjejen. Enbart tända på en tjej anser jag att man kan göra ändå om du förstår.
Det beror nog lite på sammanhanget. Pratar vi livsstilar och samhällsgrupper skulle jag se en bs-tjej som någon som kan tänka sig att bli tillsammans med en annan tjej, inte bara dela säng med henne.
Om du däremot bara menar sexuella preferenser tycker jag att det räcker med att en tjej ska tända på andra tjejer (och killar givetvis) för att klassas som bs, i och med att det finns så många tjejer som _inte_ gör det.
Jag är bs, och jag anser att när man kan tänka sig att leva med en kvinna så är man bs.
Tänk dig att världen var perfekt och ingen skulle höja på ögonbrynen om du blev i hop med en tjej, skulle du det då?
Svarar du JA är du enligt mig BS.