• Binis

Julklappstips till mamma, pappa, syster, bror, sambo (man), barn mm mm

Ja, jag vet inte med er men jag skulle verkligen behöva få tips allra helst till min sambo och till min pappa, lika svårt varje år.

Vad säger ni, ska vi ta och tippsa varandra???

• Svar på tråden Julklappstips till mamma, pappa, syster, bror, sambo (man), barn mm mm
  • Binis

Skulle ju hamna under "allmänna diskussioner" men vi kan ju testa här först

• Änglatuss

Min sambo har önskat sig så enkla saker som en skiva och en parfym!

Min svärfar ska få en massa verktyg (älskar att ligga under bilar)

• Ell83

Min sambo ska bl.a. få en fjärrkontroll till datorns mediaspelare, så slipper han stiga upp o gå till datorn för att byta låt, starta/pausa filmer osv. osv. Tekniska saker är nästan det enda han verkligen VILL ha, så jag tror det blir bra.

Jag kommer aldrig på nånting åt min pappa, för han har redan allt... Så i år får han och mamma en almanacka att ha på väggen, med bilder på deras lilla barnbarn Amanda. Vet inte om det är så fantasifullt, men det är billigt och blir garanterat uppskattat av dem!

Hoppas du hittar på nånting, det är ju ändå tanken som räknas!

• Daidi

Hej!

Kläder är ju alltid bra att köpa, man vet ju vad de brukar ha på sig och på så sätt vet man lite vad de tycker om!

Prydnadssaker till de som inte har så mycket hemma! Föräldrar brukar ju ha samlat på sig massor under åren så till systrar och bröder kanske!?

Sambon är ju svår.. Oftast brukar min vilja ha så dyra saker att han inte önskar sig det i julklapp ens! Men ibland snappar jag upp saker han pratar om.. Tex eltandborste, rakbalsam, nästrimmer, kläder, ringar (!) en väska till jobbarkläderna kanske..

Till barnen finns det massor med kul! Kit där man kan göra egna nyckelringar (hittade på en 10-20:-s affär!) Tjejer är lättast, till killar blir det mest bara bilar jag kan komma på.
    Ni behöver INTE kommentera detta!

Min son som är 8 mån i jul ska få leksaker som tränar motoriken, min lillebror på 8 år ska få en svart tröja med ett dödskalletryck på som jag köpt på Åhléns. Min sambo får ringar och eltandborste.. Ja sen har jag inte kommit längre!
    Jul är så kuuul!

Svar på tråden Julklappstips till mamma, pappa, syster, bror, sambo (man), barn mm mm