• HjärtePrinsen Filip06

vill ha mer "vänner" som är i samma sits

nähe inget denna gången heller..
    Nu är man lite nere fan att de aldrig vill ta sig nån gång vill så gärna ha en liten baby snart. känns som ett riktigt nerdslag när ma inte lyckas...
    vi har bestämmt att vi ska ta all hjälp som det går att få reda på varför eller om de kan hjälpa oss att få barn. vi ska ta den hjälpen nästa år, gå en utredning mm..

men de löser väl sig. men de är inte kul..

• Svar på tråden vill ha mer "vänner" som är i samma sits
  • Kwela

Nä visst suger det när man längtar efter något så mycket. Vi får stötta varandra och försöka komma på pos saker, som att man kanske en dag får till det och då vet man verkligen hur speciellt det barnet är!!!!

• HjärtePrinsen Filip06

msnorrland---> ja visst,

tur att man jobbar me barn iallfall. har ju typ 15 barn varje dag på förskolan där ja jobbar. men de är ju inte alls samma att ha ett eget barn... fy va nere jag är idag.. har gråtit en skvätt med..vet att de inte hjälper kasnke men endå..kram på er

• Kwela

Ja jag har oxå gråtit idag fast en massa, jag som vill vara glad och längta efter ett barn. Hade hoppas på att få berätta den glada nyheten till jul. Har nyss räknat ut dock att det finns en chans kvar innan dess, så hoppas. Kram till dig från mig.

• HjärtePrinsen Filip06

msnorrland---> jag har med gråtit ja med en massa är helt slut phu. men jag blir ju tröstad av min undrerbara sambo som tur är..
    men visst de är jätte jobbigt. jag har me en chans kvar innan jul

ÄL den 4/12
    BIM 20/12

vågr inte tro de men en liten chans finns ju..

• Kwela

Vi får hoppas tillsammans!!! Jag känner mig gladare idag och allt känns inte så hopplöst. Tur att vi har snälla och fina pojkvänner som tar hand om oss när allt känns surt.

Jag har BIM 27nov men känner som sagt var igen mensvärken som alltid kommer en vecka innan. Så nu laddar jag för

ÄL 11/12
    BIM 25/12

Hoppas hoppas hoppas...

Undra vad som är bäst att ha sex varje dag under 2 veckor eller varannan? Det är så svårt det där. Har provat med varannan utan resultat i snart 1 år. Det är ju det som rek, men ibland läser man om de som haft det varje dag och fått barn! Vad ska man tro på? Synd att det ska vara så här, det trodde man inte när man började. Nu så sitter man här och försöker räkna ut vilken dag som är bäst...

• HjärtePrinsen Filip06

jo så känner ja med. men ja vi har kört på varje dag men inget + än iallfall efter mitt MF förra hösten

• Kwela

Hej Delfinen! Hur går det med allt? Vi har kört på som kaniner he he denna vecka. Nu är det bara å vänta å se. Sex är inte lika trevligt som det var en gång i tiden... Någon annan som känner igen sig?

• pallonhaj

Jo, det blir juh inte så där spontant längre. Utan nu är det mer att man MÅSTE ha sex. Liksom planerad sex. När jag har ÄL får killen komma hem på lunchen och vi kör på 4-5 ggr om dagen i 2 dar. Det händer juh aldrig annars...
    Men vad gör man inte för att få barn?

• KristinaL

Mitt i allt det jobbiga så försöker jag lära mig en hel del om barn, se hur andra gör med sina och tänka det att, så skulle jag aldrig göra om jag hade barn, eller tvärtom ta efter något positivt och tänkvärt. Ser alltid på Babyboom, nannyjouren, nannyakuten och allt vad det nu heter, väldigt nyttigt! Alltid lär man sig något! Själv har jag försökt i 4 år nu och jag kan faktiskt inte tro att jag nånsin kommer att bli mamma, jag kan se mig som mamma men jag är så van vid att jag alltid har haft oregelbunden mens och aldrig varit gravid....om ni förstår vad jag menar. Samma sak med vikten, för det är vikten som är hindret enligt undersökningarna, så kan jag inte se mig själv som smal för jag vet inte hur det är, men jag kommer att lyckas, det kämpar jag för. Ibland är det lite knepigt, det där med tankar. Mestadels brukar jag ha positiva tankar, och dessa tankar är väl kanske inte så positiva men jag ser det inte riktigt så, för det är bara lite främmande för mig att bli gravid, fastän vi försöker. Jag känner att jag inte har tagit detta på allvar med att bli gravid, jag tycker inte jag har försökt tillräckligt, det tog alldeles för lång tid för oss att söka hjälp. Man ignorerar det liksom. Det ordnar sig säkert, tänker jag!

Kram på er och tack för att ni finns!!

En som längtar.....

• Kwela

Delfinen hur mår du? Ser att du har BIM snart. Har du kännt något? Kram

• HjärtePrinsen Filip06

hejpå er..
    ja jag har bim idag ingen m i sikte heller så.. lite i brösten o illa mående..får vi väl se...

• HjärtePrinsen Filip06

Hej ja det är ju på BIM+2 idag o känner lite symtom yr o har ömmande bröst..men som sagt ja vågar inte tro nått än. passar på o säga GOD JUL.
    kram Hanna

• Camilla68

Hej, Delfinen81

När skall du testa dig?
    Själv har vi försökt ett par år nu och ett mf. Äter pergotime skall ha BIM den 2/1 så vi får se.
    Jag håller tummarna för oss alla...

• Kwela

Delfinen jag tror att det är ngt!! Loggar in lite senare och kollar om du har vågat testa dig!

• Camilla68

Hej,
    Hur går det Delfinen81?
    Själv fick jag mensen så nu äter jag pergotime igen.

• HjärtePrinsen Filip06

Hej ja nu är det snart BIM igen fick ju M den 24/12 förra gången roligt mitt på julafton..
    får väl se denna gången då...
    hur går de själv me er där ute.. som väntar på ett fint +

• pallonhaj

Hade nog ÄL här i dagarna, så jag har väl BIM i slutet av denna månad, denna evig
    väntan....
    Men nu är vi mitt uppe i en flytt, så jag har annat att tänka på.

Svar på tråden vill ha mer "vänner" som är i samma sits