Köpbarnvagn.se är de bra?
Hur fungerar det med betalning, vågar man direktbetala med kort Nån som har gjort detta och vet att de är seriösa?
Hur fungerar det med betalning, vågar man direktbetala med kort Nån som har gjort detta och vet att de är seriösa?
min kompis köpte sin barnvagn från dom och det funkade super bra och hon fick vagnen fort, tog bara nån dag.
men jag vet inte hur hon betalade.
Jag köpte våran phil&ted därifrån. Betalade med kort (på en gång).
Beställde på söndagen och hade vagnen på tisdagen.
Inget att klaga på. :)
Hej!
Jag har inte beställt något från dem, men deras butik ligger precis där jag bor och jag har handlat många många gånger där. De verkar mycket seriösa och servicinriktade. Jag skulle inte vara orolig.
Hejsan!
Vi köpte våran vagn därifrån och leveransen tog endast några dagar!
Vi betalade med direkt betalning och det gick hur bra som helst.
Jag mejlade dem innan angående några frågor och dem svarade bara timmar efter jag skickat så tycker dem har jätte bra service!
Köpte barnvagn med direktbetaln. Fick vagnen dagen efter. Jag tror nog att du kan vara lugn :)
Vi köpte också vår där. Jättenöjda med vagnen och servicen. Hade lite kontakt med dem via mail och fick svar direkt. Superbra! Vi betalade med faktura dock, men jag tror inte det är några problem med direktbetalning heller! :)
Har inte beställt därifrån men i den fysiska butiken är de väldigt tillmötesgående, trevliga och kunniga Gör allt för att vara behjälpliga!
Jag har både köpt i butiken och beställt över nätet från dem och det har funkat jättebra.