• LillaMiss Piggy

Ensamstående föräldrar i Stockholm som är sugna på att träffas

Det har blivit lite ensamt sen jag blev gravid då ingen i min umgängeskrets har barn. Skulle vara kul att träffa andra ensamstående och kanske ta en fika, gå till parken mm mm

Är 35 år och har en dotter på  2½ år. Bor i en liten 1:a  på blåa linjen i väntan på en större lägenhet

Andra likasinnade får gärna höra av sig

Hoppas vi hörs snart

• Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Stockholm som är sugna på att träffas
  • Milo78

Hej, jag är relativt nybliven singel och är också sugen på att träffa lite nya vänner som har barn. Har en dotter på 1,5 år och bor i norrförort. Gillar både att fika och vara i parken, dock ska jag väl i ärlighetens namn erkänna att jag föredrar parken under vår, sommar och höst och inte så mycket då det är -17 grader.....

• LillaMiss Piggy

Hej!!

Förstår dig helt. Inte så kul med -17 men när det är lite varmare så är kul med pulka men tack och lov så kan man fika inne 

Vad har du för sort pojke eller flicka??

• LillaMiss Piggy

Nää då finns inget som är för ung Var bor ni nånstans?

• LillaMiss Piggy
    Milo78 skrev 2011-01-02 21:48:02 följande:
    Hej, jag är relativt nybliven singel och är också sugen på att träffa lite nya vänner som har barn. Har en dotter på 1,5 år och bor i norrförort. Gillar både att fika och vara i parken, dock ska jag väl i ärlighetens namn erkänna att jag föredrar parken under vår, sommar och höst och inte så mycket då det är -17 grader.....
    Bort ni nära kista Galerian...man kan ju fika där och barnen kan busa i barnhörnan
  • mjukis74

Hej! Jag hoppar gärna in i den här tråden även om min lille plutt bara är tre månader. Själv är jag 36 år och bor i Fredhäll. Valde att behålla honom efter att blivit oplanerat gravid under en kort relation. Har flera kompisar som är mammalediga men skulle ändå gärna vilja träffa andra ensamstående då det är lite speciellt och inte alltid lätt att förklara för mina parkompisar.

♥Mammas lille prins kom 101007♥
  • MikuAndSaraLi
    LillaMiss Piggy skrev 2011-01-07 10:52:55 följande:
    Nää då finns inget som är för ung Var bor ni nånstans?
    Just nu bor vi i haninge men vi flyttar till Spånga en kort period innan vi flyttar vidare till en riktig lägenhet nu på fredag =)
  • Milo78

Vi bor inte nära Kista gallerian men det går ju alltid att ta sig dit : ) eller någonstans inne i stan om det passar, gärna barnvänligt....

• Chloe

Hejsan alla! Är ochså ensamstående med en underbar dotter på fem mån. Jag bor i Hägersten med min dotter och är just nu mammaledig :)

Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Stockholm som är sugna på att träffas