• Anonym (Eleven)

Tips på hur man pullar sig själv?

Jag har aldrig kunnat tillfredställa mig själv genom att sk pulla mig själv.  Min sambo är däremot underbart bra på det och vi tyckte båda det var konstigt att jag inte kunde göra det själv.

Vi bestämde oss för att han skulle "lära" mig hur man gör och njaaaa det har inte gått hittills.

Tjejer- har ni tips på hur man ska göra??

• Svar på tråden Tips på hur man pullar sig själv?
  • Anonym

varför kan du inte bara göra på samma sätt som din kille? smeka dig själv som han smeker dig?

• Anonym (Eleven)

Mmm men jag fattar inte... det blir liksom inte samma sak. För korta fingrar??

Eller så är det kanske för att jag inte blir lika kåt om jag gör det själv?

• Anonym (tips)

Du får helt enkelt skaffa dig längre fingrar. Lycka till!

• Anonym
    Anonym (Eleven) skrev 2011-01-02 21:38:28 följande:

Mmm men jag fattar inte... det blir liksom inte samma sak. För korta fingrar??

Eller så är det kanske för att jag inte blir lika kåt om jag gör det själv?

så det är att du bill bli penetrerad? skaffa en dildo då
  • Anonym (Eleven)
    Anonym skrev 2011-01-02 21:43:26 följande:
    så det är att du bill bli penetrerad? skaffa en dildo då
    Har testat med dildo oxå, funkar inte. Får det till att bli skönt korta korta stunder, men aldrig ihållande nog för att ens vara i närheten av att komma.
  • Anonym (Lala-land)

Lägg dig på sidan och lyft upp det över benet lite så du kommer åt med handen bakifrån liksom. Sätt långfingret i slidan och pekfingret på klitoris och skaka loss.

Eller sätt dig på knä med ena långfringret och pekfingret i slidan och använd den andra handen till klitoris. Använd gärna någon skön olja eller glidmedel.

• Anonym (Eleven)
    Anonym (Lala-land) skrev 2011-01-02 21:48:58 följande:

Lägg dig på sidan och lyft upp det över benet lite så du kommer åt med handen bakifrån liksom. Sätt långfingret i slidan och pekfingret på klitoris och skaka loss.

Eller sätt dig på knä med ena långfringret och pekfingret i slidan och använd den andra handen till klitoris. Använd gärna någon skön olja eller glidmedel.

Tack för tipset! Återkommer! XD
Svar på tråden Tips på hur man pullar sig själv?