finns det ett starkare batteri till x10 mini pro?
jag tycker jag får ladda telen dagligen finns det nåt starkare batteri man kan byta till?
jag tycker jag får ladda telen dagligen finns det nåt starkare batteri man kan byta till?
Kolla vad det är som drar bateri (finns i tfn) troligen är det nätansluting.
Jag stänger av Wi-Fi när den bara ligger i fickan på dagen och då räcker batteriet längre.
har inte fattat det där med wifi när ska den vara på och varför? när ska den vara av?
Om du ska surfa via t ex trådlöst nät hemma, cafe, donken, hotell, jag då kan wi fi vara bra så att du inte kör med 3g. Om inte kan det vara av. Är du nöjd med ditt 3g i telefonen och det är gratis kan du alltid ha wifi av antar jag.
Du får tänka på att det är en smartphone du har med. De drar betydligt mer batteri än vad en hederlig gammal lur gör. Att man får ladda varje eller varannan natt hör till.
Marknaden för extrabatterier är inte så stor. Finns en del på ebay som utger sig för att ha starkare modeller men det är oftast bara hittepå. Det bästa är snarare att ställa in telefonen bättre. 3g äter väldigt mycket batteri tex, har man bara telefonen för att ringa och surfa lite enklare så är det helt onödigt att ha det påslaget. Wifi som ligger och scannar efter nät hela tiden kan dra sitt med osv.
Gå in på Swedroid.se och läs lite i deras X10-del i forumet så kan du säkert hitta mer specifika tips för din telefon.
Tror inte mugen är hittepå, fast de verkar inte ha för just x10 mini.