• citrus

Det är fan en konspirationsteori eller så är det fel på mig...

Jag blir galen på dessa jäkla 3D bilder som folk lägger upp och påstås kunna se. Fan jag försöker och försöker med alla tips och sätt tills jag får ont i ögonen. Erkänn nu ingen ser dessa bilder, det är som med kejsarens nya kläder. Ingen vill känna sig dum därför påstår dom flesta att dom kan se.
    Motbevisa mig!!

Vad ser ni?

• Svar på tråden Det är fan en konspirationsteori eller så är det fel på mig...
  • amila

Nåt som liknar en svamp? Ser en halvmåneformad överdel och nåt smalare nertill. Hahaha, är det nåt helt annat kanske? ;)

• Maryam88

Ser ut som ett svamphuvud utan själk för mig. Va jätte länge sen jag såg en sån bild. Dom hade de i nån tidning jag läste när jag va yngre.. Tyckte de va super kul då.. Men nu kanske jag tappat mina skills för jag såg inte något mer än just dedär "svamphuvudet" eller uppochner vänd segelbåt utan segel.

• citrus

Ja inte fan vet jag, hur mkt jag än skelar slappnar av och har mig ser jag bara massa svarta prickar som flyter omkring.

• citrus

Nu inbillar jag mig med att jag ser en segelbåt som flammar typ, säger ju att allt detta är konspirationer som bygger på vad andra tror sig se. Det är fejk.

• Vetallt

det är 3d-bild men den var svår. En triangel, typ ... en fördjupning mitt i bilden men ser inget annat ... hmmm

• Maryam88
    citrus skrev 2011-01-03 00:32:19 följande:
    Men det är ju mer än vad jag ser. Hur gör ni?
    Tryck näsan mot skärmen och "slappna av" i ögonen och sen långsamt flyttar du huvudet tillbaka.  Du kommer antagligen känna dig lite kors ögd men de bör träda fram en 3d bild. Denna är inte såå bra. Men ser du inget eller du tappar fokus så gå närmare skärmen och börja om.

Övning ger färdighet =D
  • citrus
    Vetallt skrev 2011-01-03 00:34:37 följande:
    det är 3d-bild men den var svår. En triangel, typ ... en fördjupning mitt i bilden men ser inget annat ... hmmm
    Har du ngt exempel på en lätt?
    Alla ser ju olika ngn ser en svamt en annan en båt en tredje en triangel. Nu vet jag vad det ska föreställa men jag ser det inte ändå. Det är våra fantasier bara.
  • citrus
    MizzTez skrev 2011-01-03 00:35:29 följande:
    Homer Simpson...
    Är du säker på att det inte är Bart?
Svar på tråden Det är fan en konspirationsteori eller så är det fel på mig...