• Anonym

Tips på hur man får små bröst att se större ut!

Var köper man t.ex. en BH som sitter bra med en rejäl vaddning? osv.

• Svar på tråden Tips på hur man får små bröst att se större ut!
  • Anonym (1222)

En vanligt push-up tycker jag funkar bra. Köper mina på Lindex eller HM. Då ser dom lite större ut än små ärtor Skrattande

• Anonym

Bra vadderad bh, men beror också lite på vilken tröja man har över. Har man en tröja som är lite tajt med snygg urringning som passar ens kropp så blir resultatet ännu bättre.

• Anonym
    Anonym (1222) skrev 2011-01-03 20:47:25 följande:
    En vanligt push-up tycker jag funkar bra. Köper mina på Lindex eller HM. Då ser dom lite större ut än små ärtor Skrattande
    Jag köper redan på HM och Lindex och visst blir dom till viss del större än utan men det är inte mycket. Jag är 174 lång och har 70B = Planka! Dessutom är mina bröst olika stora - 70A/70B typ. Gråter Därmed dyker ytterligare ett problem upp och det är ju om man ska böja sig ner (har sällan kläder där kragen går runt halsen, utan lite U-ringat men inte extremt, förstås)  för att knyta skon, lyfta upp sonen i famnen osv så får omgivningen kika in i ena kupan.

Får prova massvis innan jag Kanske hittar 1 bh jag kan ha men den förvandlar inte brösten nämnvärt. Tycker att Cubus har rejäl vaddning på vissa modeller, men inte i min storlek. Om det är utsålt eller inte finns mindre än 75A vet jag inte?
  • Kallebus

HM har bra sortiment!

Annars skulle jag rekomendera en free-bra, en sån där i silikon som klistrar sig fast på brösten. Ger fina former och fyller ut snyggt.
    Perfekt när man har kläder som det inte passar att man har en vanlig bh under.
    "Falsk marknadsföring" flinar sambon och killkompisen men det betyder ju att den funkar :D

• pigglet

Gick in på en speciell underklädesbutik och fick hjälp. Där köpte jag en vadderad ("formpressad"?) bh, som även fungerade för de som har opererat bort ett bröst. Det är liksom en ficka inuti, där man kan stoppa en bröstprotes. Själv fyller jag med inlägg. Funkar bra. 

• Kallebus

Men hallå?!
    Jag är 179cm och har också 70B, okej att dom är små men planka tycker jag är lite överdrift.

• Anonym
    Kallebus skrev 2011-01-03 21:04:24 följande:
    HM har bra sortiment!

Annars skulle jag rekomendera en free-bra, en sån där i silikon som klistrar sig fast på brösten. Ger fina former och fyller ut snyggt.
    Perfekt när man har kläder som det inte passar att man har en vanlig bh under.
    "Falsk marknadsföring" flinar sambon och killkompisen men det betyder ju att den funkar :D
    Dom finns väl på typ HM och Lindex? Har för mig jag sett nå liknande där.. Får man prova dom som vilken BH som helst?

Eller var finns dom att hitta mer än på nätet?

Falsk marknadsföring, HAHHAHAHAHAHAH! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (småbystad)

Dubbla BH:ar!!

Underst: en vanlig push up, ovanpå en push up med gelefyllning.
    Gärna med omlott- eller v-ringad topp till

Ger garanterat även den minsta bysten en grym klyfta 

• Anonym (Grisöron!)

Köp grisöron! Det är alltså sillicon inlägg. Man får ju 2 stl större bröst, sen kan du lägga i dom i vilken bh som helst :) finns på lindex och är inte så dyra och du behöver bara dom :)

• Anonym
    Kallebus skrev 2011-01-03 21:08:26 följande:
    Men hallå?!
    Jag är 179cm och har också 70B, okej att dom är små men planka tycker jag är lite överdrift.
    Visst putar det ut en liten, liten kulle men det är inte mycket. Och till längden ser det inte bra ut. Har en kusin som är betydligt kortare mig och har typ 70A och på henne ser det faktiskt bra ut, hela kroppen ser ut att hänga ihop med varann.

Jag är super nöjd från midjan och neråt. Även upp till hårfästet, bortsett från brösten.
    Jag önskar mig inga bomber, men gärna bröst som hänger ihop med den övriga kroppen!
Svar på tråden Tips på hur man får små bröst att se större ut!