• shadowstorm

Fler som har attract? :) Gåbandet :)

Jag köpte mig ett attract gå band för ca 1 vecka sen och jag tycker den är så skön så nu väljer jag och starta en tråd för att vi med gåband spela roll vilka man har kan peppa varandra och nå de resultat vi är ute efter =) Jag vill gå ner lite plus få tillbaka orken!

• Svar på tråden Fler som har attract? :) Gåbandet :)
  • Linda1976

Japp, jag köpte ett till mig i julklapp. Imorgon börjar jag

Jag köpte svart, vad köpte du? 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • shadowstorm
    Linda1976 skrev 2011-01-04 20:54:40 följande:
    Japp, jag köpte ett till mig i julklapp. Imorgon börjar jag

Jag köpte svart, vad köpte du? 
    Köpte mig rosa faktiskt :) Va kul kanske ska följas åt om du har nåt mål eller du kanske bara köpte ett för ha :)
  • Linda1976

Mitt mål är att gå mig svettig några ggr/v. Bättre kondis, gå ner i vikt JAG MÅSTE!!

• shadowstorm
    Linda1976 skrev 2011-01-04 20:58:06 följande:
    Mitt mål är att gå mig svettig några ggr/v. Bättre kondis, gå ner i vikt JAG MÅSTE!!
    jag ska försöka gå varje dag, längtar tills det börjar bli varmare ute för då vill jag ta mina vanliga promenader men jag gillar faktiskt gåbandet om jag kan se tv samtidigt :) Och än så länge gilla rjag bäst P2 MEN kan tyckte 6km/h är liite snabbt för gå så då får jag jogga.
  • Linda1976

Jag har inte satt mig in i det än p2? hm... får väl läsa i boken

• shadowstorm

Hur går det för dig Linda har du börjat ? :) Själv blev det en lugn dag eller lugn och lugn jag la golv i köket till långt in på natten så tiden fanns inte. Men ikväll blir det gå på bandet efter jag varit på jobbet :)

• Linda1976

Japp! Både idag och igår. 25 min svettgång (dvs 1 Vänner-avsnitt)

• shadowstorm
    Linda1976 skrev 2011-01-06 18:12:45 följande:
    Japp! Både idag och igår. 25 min svettgång (dvs 1 Vänner-avsnitt)
    åh va härligt, för mig gick det inte eftersom jag satt fast ute på parkeringen mitt i en snödriva typ och kämpa som ett as att få los bilen så jag kunde åka på jobbet. Men idag är jag ledig ska snart lägga sonen för en vila och då blir det en promenad för mor
  • Linda1976
    shadowstorm skrev 2011-01-07 13:00:57 följande:
    åh va härligt, för mig gick det inte eftersom jag satt fast ute på parkeringen mitt i en snödriva typ och kämpa som ett as att få los bilen så jag kunde åka på jobbet. Men idag är jag ledig ska snart lägga sonen för en vila och då blir det en promenad för mor
    Heja heja!!

Idag har jag paus. 
Svar på tråden Fler som har attract? :) Gåbandet :)