• Hultan

bästa djurkliniken i sthlm?

Hej!
    Nyfiken på vad ni tycker.
    Vilken är den bästa djurkliniken/djursjukhuset i Stockholm enligt er?

• Svar på tråden bästa djurkliniken i sthlm?
  • Norpans morsa

Veterinärkliniken Roslagstull. De har alltid tider, och öppet 7 dagar i veckan, och man kan ställa alla möjliga frågor när som helst - det är aldrig lång telefonkö. Jättetrevliga!

• sam1

Hej, Det beror på vad man skall göra. Små grejer använder jag mig av en liten klinik men vid större grjer åker jag till de stora mer välutrustade djursjukhusen..

• lillamillan
    Norpans morsa skrev 2011-01-05 12:37:20 följande:
    Veterinärkliniken Roslagstull. De har alltid tider, och öppet 7 dagar i veckan, och man kan ställa alla möjliga frågor när som helst - det är aldrig lång telefonkö. Jättetrevliga!
    Jag håller fullständigt med att Roslagstull är den absolut bästa kliniken, dock har de väl inte öppet på söndagar och det är svårt att komma fram via tfn vissa tider.
    Jag har varit med mina katter där flera gånger och de är mycket kompetenta och trevliga. Rekomenderar de varmt!
  • KingstonNova

Sundbybergs vetrinärspraktik i Duvbo! En kvinna som har sin praktik i en villa, hon hjälper oss ALLTID om vi har några frågor, då västerorts djursjukhus bara tar in på rullande band, och har du frågor utöver de du är där för, ja då ska dom ha betalt för svaret på frågan

• antitanten

1:a handsval =  Nacka Djurklinik, Planiavägen 11 vid Sickla
    2:a handsval =  Djurakuten, Kungstensgatan vid Odenplan

Svar på tråden bästa djurkliniken i sthlm?