• Anonym

Helt underbart hångel!

Jag är singel. Men träffar mitt ex, men han vill inte att vi blir tillsammans än, o inte jag heller.

Jag har dock inte träffat någon annan under tiden vi "hållt på". Men igår var jag på en fest. Direkt när jag kom dit la jag märke till denna vackra sexiga varelse.. Jag o mina kompisar satt o skoja o snakca lite om honom, o ingen kunde ta ögonen ifrån honom

En bit in på kvällen började jag av en händelse prata med honom. Han var supertrevlig, o charmig!! Han gav mig så mycket komplimanger!! Helt otroligt vad man kan smickra genom dessa ord, jag blev helt salig. Vi började kyssas. Pirr i hela kroppen. Han kunde inte hålla sig ifrån mig, vi sprang runt o gömde oss i varje vrå för att hångla. Hela grejen kändes så fjortis, så vi ville inte gärna stå bland folket (vi är båda runt 25)

Vi smög o gömde oss i ett rum o bara fnissa o hångla o han sa hur vacker jag var, om o om igen. Det hade hur lätt som helst kunnat leda till sex, men jag fick gång på gång stoppa mig själv. HEla kroppen bara pirrade!!!

När det var dax att gå hem sa mina kompisar till mig "se till o byt nummer med han nu!!!" men det kändes inte riktigt som jag ville det, med risken för att mitt ex skulle va där om han ringer eller så. Men han som hade festen har ju mitt nummer, o det var hans kompis. Han sa att han hoppades vi kunde ses igen o så där, men bad aldrig om mitt nummer. O jag sa till honom att du vet var mitt nummer finns om du vill nå mig.

Idag träffa jag mitt ex en sväng. O det är konstigt, för jag har inte ett dugg skuldkänslor? det känns konstigt. Men samtidigt tror jag det är för att jag vet att han träffat andra under tiden vi varit såhär, så jag känner att jag gör inget fel då heller, eller??

Hur som hälst bara tänker jag på om han ska höra av sig eller inte.. hade hoppats på ett litet sms eller så.. Han var ju så het

Det är häftigt vilka känslor som kan dyka upp, vilken passion som helt plötsligt visar sig. När man bara vill ha mer o mer ... Var så länge sen jag träffa någon, så men blir helt pirrig i hela kroppen

• Svar på tråden Helt underbart hångel!
  • EllaGirl

Ja du är ju singel så. Härligt när det pirrar sådär =)

• Anonym

liksom..hur lång tid brukar det ta för killar att höra av sig?

• Teskedsgumman83

Beror väll helt på, men skulle tippa på om han vore intresserad hör han av sig relativt snabbt, är han inte intresserad utan bara såg det som hångel och inget mer, ja då hör han inte av sig alls.

• Jardine

Det kan ta tre dagar. Man har såkallad "tredagars regeln". Man vill inte ringa för tidigt för då verkar man desperat och man vill inte ringa för sent, för då kanske det är försent
    Men man vet ju aldrig, så har det varit för mig iallafall, då jag var singel.

• Jardine

Det kan ta tre dagar. Man har såkallad "tredagars regeln". Man vill inte ringa för tidigt för då verkar man desperat och man vill inte ringa för sent, för då kanske det är försent
    Men man vet ju aldrig, så har det varit för mig iallafall, då jag var singel.

• Anonym

varje gång jag hör störningar från mobilen (ni vet när den ligger nära en dator eller så) så blir jag helt nervös.. hehe...

Fast han har ju egentligen inte ens mitt nr

Svar på tråden Helt underbart hångel!