haha va kul att det upskattades
Min pojkvän fick mottaga när han kom hem om man säger så
hehe. Men det var svårt att ge sig helt in i det för jag tänkte mest på vad jag gjorde nu när jag skrivit hehe, men han njöt ju endå!
Just det med att förhuden åker av ollonet.. Vissa har ju lite stram förhud så det kanske är omöjligt att få upp den över det sprängfylda ollonet, men jag har inte varit med om det själv. Jag våtar ner det hela så allt bara glider
Som jag skrev med att typ spotta lite diskret på ollonet. Jag lägger ordentligt med saliv på ollonet och drar ner detr med handen, lägger mer saliv och drar ner det osv. några gånger, till det bara glider. Brukar va väldigt uppskattat och då är där inte samma friktion mellan förhuden och ollonet så förhuden kan komma upp igen. Men men måste ju såklart inte dra huden hela vägen ner och hela vägen upp hela tiden. Fråga om det är skönt!
Att hålla förhuden helt nere och bara stoppa in den i munnen, men utan att suga med hela munnens omkrets om man säger så (fattar man vad jag skriver??
), så man bara rör vid med tungan lätt, och gör det varannan gång du går ner och varannan tar du fatt och suger och slickar. E du me?
Ner och håll förhuden nere, ner och ta med förhuden.
Shit så svårt det är att förklara haha. Men ganska roande!
Den punkten jag snackar om är, nog inget som är bevisat eller annat så jag kan inte säga att det är nått som funkar på alla killar. Men när den är styv så är det helt nere vid roten på ovansidan. Alltså magsidan där pubishåren är
Jag trycker inte hårt eller nått men mer stimuelerar sporadiskt med fingrarna medans jag suger. Det var nått jag upptäckte funkade på ett ex och har fått flera komentarer efter det. Vad var det du tryckte på där? hehe
Lite extra
Nått jag gärna gör är också att ge min snoppmassage som jag kallar det
LIte avancerad runkning kanske? Det är verkar inte så vanligt, för alla dom som har fått det av mig, har aldrig provat det förr. Men det har verkligen varit uppskattat! Älskling vill du inte massera mig sådär igen?? hihi. Det är mysigt och väldigt uppbyggande i den sexuella energin tycker jag! Och om man ger en helkroppsmassage så ska ju HELA kroppen få massage
eller?
Jag använder en ekologisk sesamolja när jag masserar och den smakar gott, så den kan man gärna få i munnen också.
Jag börjar med att ha rikligt med olja på händerna och masserar runt om roten, typ innanlåren och ljumskarna, tummarna kan massera pubisområdet mellan magen och snoppen och helt nere vid roten och bakom pungen. Altså inte anus. Det ska man verkligen veta att han vill, före man ger sig ut på djupt vatten
Det handlar lite om att va stabil men mjuk i långa utdragna rörelser. JAg andas djupt genom hela massagen för det får honom att också göra det och slappna av ännumer!
När man lärt känna området så kan man få ner fingrarna runt om roten och massera där ingen varit förr och det är lika skönt som en djupgående massage nån annanstans. Oftast så är han slak och avslappnad genom hela massagen, tills jag börjar massera snoppen direkt
Jag rekomenderar att man har klippt naglarna innan om man ska gå helt på djupet! Jag har själv halvlånga naglar men har lärt mig min pojkväns gräns, så fråga om det är bahagligt med din sensuella röst
När jag har masserat ett tag så går jag över till att massera det slaka lilla livet om den inte rest sig innan och rullar den över magen, sträcker den lite (se till att ha inoljade händer!) och masserar med tummarna över hela den växande staken. Det går ju snabbt att resa den, så nu kan man bara dra neråt ett tag med varannan hand och sen bara uppåt ett tag. blotta ollonet och gnid det i den inoljade hadflatan (det är också härligt att göra när man suger vanligt sålänge där är massor av saliv!) Sen är det bara att leka
Efter ett tag så går jag över till att slicka och suga lite, väldigt lugnt och lätt och då får man det skönaste reaktionen hehe... Som sagt.. oftast väldigt uppskattat och hans orgasm kommer vara nått helt annat än bara en fesen kinapuff!