• Anonym (Sugarn!)

Hur gör man en riktigt bra avsugning?!

Känner att jag måste bli bättre på att utföra avsugningar! Får så himla lätt kväljningar och vill verkligen att min kille ska kunna munknulla mig utan att jag håller på att spy. Går igång på att han dominerar mig och vill då att han ska kunna bli sugen ordentligt! Tips mottages! Hur gör ni er bästa avsugning?

• Svar på tråden Hur gör man en riktigt bra avsugning?!
  • Anonym

Så att det blir skönt såklart!

• redneck girl

du får öva dig fram. övning ger färdighet .....sånt där är väl svårt att förklara...det sker ju bara . man blir stenkåt och sen går det som på räls=)

• Anonym (Naturtalang ;)

Väljer att skriva för att jag alltid fått höra att mina avsugningar är omätbara och spränger skalan :)

För det första så ska du inte va rädd för att skada honom. Då blir man bara försiktig och inlevelsen försvinner. tycker jag iaf. Råkar en tand riva till så så kysser jag kanske där och säger förlåååt med blinkande ögon utan att bli sentimental Lite fräckt sådär och visar att jag inte riktigt bryr mig, för det vill han inte endå
    Slicka sug lek som om ingen var där och det var det bästa i världen! Jag älskar verkligen att suga och har inga hämningar kvar what so ever

Det är lite olika från gång till gång, men jag börjar ofta med att bara kyssa runt och slicka och kyssa utan att dra ner förhuden. våtar läpparna och lägger dom tätt mot ollonet och trycker neråt som om det var musen han skulle in i. Men låter inte den gå in utan väntar på att hans erektion bril sprängfylld :) Så slickar jag innanför läpparna medands jag är stilla och han kan inte hålla sig så han måste typ in i min mun och då pressar jag väldigt sakta, men bestämt neråt samtidigt som tungar leker runt inne i munnen runt ollonet. Jag bestämmer takten och han blir tokig! Sen tar jag upp förhuden igen och gör samma sak en gång till. Där har du en rejäl stake att fortsätta på iallafall. Jag pinar inte honom för länge. det är för det mesta kvinnor som vill ha det så ;)
    Jag använder tungan jättemycket, även när han är helt inne i mig, och använder jag handen så åker den inte bara upp och ner men mer runt, upp och ner och jag våtar med munnen hela tidne så den inte är torr. Spotta lite diskret på ollonet och för det ner över förhuden ett par gånger så glider det lättare.. Man kan också forma en ring med tumme och långfinger istället för att använda hela handen. Med bara dom här tekninkerna så kan jag få fram en utlösning på fem röda om det skulle behövas. Orkar inte få ont i käkarna
    Shit det finns hur mycket som helst att göra men svårt att förklara! Om du kan få den ner i halsen utan att klökas så är det också uppskattat, men stoppa 1 gång innan du känner att du kan klara en till, för det är oftast den som gör att du klöks! Så kan du bara gå i gång igen efter en annan teknik osv..

Men inte samma sak hela tiden.. variation, fantasi, olika hårdhet och snabbhet utan hämningar osv är väl mitt bästa råd.

Det att bli knullad i munnen är upphetsande, men där är ju en gräns. MIn nuvarande pojkvän har för stor helt enkelt, så jag kan inte få ner den i halsen. (aldrig hänt förr och var helt förtvivlad första gångerna haha) Men han vill ju inte skada mig iheller så vi har snackat om det och när han dominerar mig så får han inte trycka ner den i halsen helt enkelt. Han vill ju att jag ska ha det bra och njuta, så han har lärt hur långt in den får gå. Att klökas är avtändande.

Sen är det ju individuellt vad folk tänder på och vad som är skönt. Har du frågat honom vad han vill ha över en kopp kaffe? Det är härligt att snacka sex och när man inte är naken mitt i akten så är det lättare att förstå och bli förstådd tycker jag. Inte så känsligt! också har man nåt att gå och tänka på till nästa gång

Ja just det. kulorna är ju också erogena. Mys med dom! och längst ner på roten på framsidan är där en punkt som jag brukar stimulera om jag vill att han ska komma direkt.

Lycka till med njutningen ;)
    ..Min pojkvän kommer snart hem till mig så nu jävlar!

• Anonym (Sugarn!)

Tack för den utförliga infon! Det jag behöver är just det - lite inspiration. Övning räcker nog inte...jag har ju redan sugit kuk i över 20 år så jag behöver snarare inspiration!

• Anonym (rulle)
    Anonym (Sugarn!) skrev 2011-01-05 19:06:56 följande:
    Tack för den utförliga infon! Det jag behöver är just det - lite inspiration. Övning räcker nog inte...jag har ju redan sugit kuk i över 20 år så jag behöver snarare inspiration!
    efter 20 år borde det väl sitta i benmärgen;)
  • Anonym (newbi)

åh, jättebra beskrivning! :9

jag har aldrig lekte med att dra "på" förhuden  igen, känns som den försvinner efter den åkt av och ollonet är så stort, gör det inte ont på vissa killar att meka på förhuden vid stånd?
    den brukar oftast ha åkt tillbaka av sig själv när jag väl kommit så långt på min kille?

och den känsliga punkten menar du "uppe på " penisroten, alltså "mot naveln" i slakt tillstånd? det har jag aldrig hört talas om, bara strängen som går på undersidan?? 

• Anonym (newbi)

åh, jättebra beskrivning! :9

jag har aldrig lekte med att dra "på" förhuden  igen, känns som den försvinner efter den åkt av och ollonet är så stort, gör det inte ont på vissa killar att meka på förhuden vid stånd?
    den brukar oftast ha åkt tillbaka av sig själv när jag väl kommit så långt på min kille?

och den känsliga punkten menar du "uppe på " penisroten, alltså "mot naveln" i slakt tillstånd? det har jag aldrig hört talas om, bara strängen som går på undersidan?? 

• Anonym (Naturtalang ;)

haha va kul att det upskattades
    Min pojkvän fick mottaga när han kom hem om man säger så hehe. Men det var svårt att ge sig helt in i det för jag tänkte mest på vad jag gjorde nu när jag skrivit hehe, men han njöt ju endå!

Just det med att förhuden åker av ollonet.. Vissa har ju lite stram förhud så det kanske är omöjligt att få upp den över det sprängfylda ollonet, men jag har inte varit med om det själv. Jag våtar ner det hela så allt bara glider
    Som jag skrev med att typ spotta lite diskret på ollonet. Jag lägger ordentligt med saliv på ollonet och drar ner detr med handen, lägger mer saliv och drar ner det osv. några gånger, till det bara glider. Brukar va väldigt uppskattat och då är där inte samma friktion mellan förhuden och ollonet så förhuden kan komma upp igen. Men men måste ju såklart inte dra huden hela vägen ner och hela vägen upp hela tiden. Fråga om det är skönt!
    Att hålla förhuden helt nere och bara stoppa in den i munnen, men utan att suga med hela munnens omkrets om man säger så (fattar man vad jag skriver?? ), så man bara rör vid med tungan lätt, och gör det varannan gång du går ner och varannan tar du fatt och suger och slickar. E du me? Ner och håll förhuden nere, ner och ta med förhuden.
    Shit så svårt det är att förklara haha. Men ganska roande!

Den punkten jag snackar om är, nog inget som är bevisat eller annat så jag kan inte säga att det är nått som funkar på alla killar. Men när den är styv så är det helt nere vid roten på ovansidan. Alltså magsidan där pubishåren är Jag trycker inte hårt eller nått men mer stimuelerar sporadiskt med fingrarna medans jag suger. Det var nått jag upptäckte funkade på ett ex och har fått flera komentarer efter det. Vad var det du tryckte på där? hehe

Lite extra
    Nått jag gärna gör är också att ge min snoppmassage som jag kallar det LIte avancerad runkning kanske? Det är verkar inte så vanligt, för alla dom som har fått det av mig, har aldrig provat det förr. Men det har verkligen varit uppskattat! Älskling vill du inte massera mig sådär igen?? hihi. Det är mysigt och väldigt uppbyggande i den sexuella energin tycker jag! Och om man ger en helkroppsmassage så ska ju HELA kroppen få massage eller?
    Jag använder en ekologisk sesamolja när jag masserar och den smakar gott, så den kan man gärna få i munnen också.
    Jag börjar med att ha rikligt med olja på händerna och masserar runt om roten, typ innanlåren och ljumskarna, tummarna kan massera pubisområdet mellan magen och snoppen och helt nere vid roten och bakom pungen. Altså inte anus. Det ska man verkligen veta att han vill, före man ger sig ut på djupt vatten
    Det handlar lite om att va stabil men mjuk i långa utdragna rörelser. JAg andas djupt genom hela massagen för det får honom att också göra det och slappna av ännumer!
    När man lärt känna området så kan man få ner fingrarna runt om roten och massera där ingen varit förr och det är lika skönt som en djupgående massage nån annanstans. Oftast så är han slak och avslappnad genom hela massagen, tills jag börjar massera snoppen direkt Jag rekomenderar att man har klippt naglarna innan om man ska gå helt på djupet! Jag har själv halvlånga naglar men har lärt mig min pojkväns gräns, så fråga om det är bahagligt med din sensuella röst
    När jag har masserat ett tag så går jag över till att massera det slaka lilla livet om den inte rest sig innan och rullar den över magen, sträcker den lite (se till att ha inoljade händer!) och masserar med tummarna över hela den växande staken. Det går ju snabbt att resa den, så nu kan man bara dra neråt ett tag med varannan hand och sen bara uppåt ett tag. blotta ollonet och gnid det i den inoljade hadflatan (det är också härligt att göra när man suger vanligt sålänge där är massor av saliv!) Sen är det bara att leka Efter ett tag så går jag över till att  slicka och suga lite, väldigt lugnt och lätt och då får man det skönaste reaktionen hehe... Som sagt.. oftast väldigt uppskattat och hans orgasm kommer vara nått helt annat än bara en fesen kinapuff!

• Anonym (newbi)

Hm, tror nog att min kille kan ha en tajt förhud, så är inte säker på att jag är redo att börja leka med den än, lite svårt att förstå vissa grejer du beskriver, men det är ju sjukt svårt att förklara sådant här ;), 
    men jag har definitivt fått lite inspiration!! :D
    synd att det tar allt för lång tid innan jag får testa något av det bara.... :C 

• Anonym (Naturtalang ;)

haha ja fattar att det inte är så lätt att förstå.. Rena grekiskan när det bara är text. Hade jag inte varit så prydd så hade jag kanske gett ut en instruktionsvideo :-P

• Anonym (Sugarn!)
    Anonym (rulle) skrev 2011-01-05 20:03:06 följande:
    efter 20 år borde det väl sitta i benmärgen;)
    Jamen, alltså...jag vill får mer passion i sugandet. Jag har gjort det mest slentrianmässigt de senaste 10 åren, men är nu med en man som gillar att dominera mig. Jag tänker mer på vad jag gör och hur jag kan få igång honom... Vill förfina tekniken och eggandet.

Han är väldigt dominant. Tex det där med att ge snoppmassage skulle aldrig funka på honom för han låter inte mig ta kommandot på det sättet. Jag tänder på att han tar kommandot och han kan vara ganska hårdhänt när jag suger. Trycker in kuken i munnen och då kväljer jag. Måste hitta knep att hantera detta då både han och jag tänder på det.
  • Anonym (Naturtalang ;)
    Anonym (Sugarn!) skrev 2011-01-05 22:03:36 följande:
    Jamen, alltså...jag vill får mer passion i sugandet. Jag har gjort det mest slentrianmässigt de senaste 10 åren, men är nu med en man som gillar att dominera mig. Jag tänker mer på vad jag gör och hur jag kan få igång honom... Vill förfina tekniken och eggandet.

Han är väldigt dominant. Tex det där med att ge snoppmassage skulle aldrig funka på honom för han låter inte mig ta kommandot på det sättet. Jag tänder på att han tar kommandot och han kan vara ganska hårdhänt när jag suger. Trycker in kuken i munnen och då kväljer jag. Måste hitta knep att hantera detta då både han och jag tänder på det.
    kan du inte hålla om kuken när han trycker in den i munnen så du inte får den för långt ner? Det stimulerar honom och du får inte kväljningar. Win win
Svar på tråden Hur gör man en riktigt bra avsugning?!