• Anonym

Min kille börjar bli tunnhårig :(

Har upptäckt på senaste att min kille har börjat bli tunnhårig! Om han hade haft kort hår eller passat i rakat hår så hade det ju inte gjort så mycket men nu är det så att han har riktigt långt hår (hårdrockare) och då ser det ju förjävligt ut med tunnt hår! Jag kanske är fjantig men jag har börjat störa mig otroligt mycket på det och det går ju inte att göra nåt åt saken heller.. Han är dessutom ganska ung, 22 år.
    Vad ska jag göra? Kan ju inte göra slut bara för att han är tunnhårig..

• Svar på tråden Min kille börjar bli tunnhårig :(
  • Anonym (Loloo)

Kan du inte påpeka det och fråga om han inte kan klippa sig? han borde ju också inse att långt hår när man är tunnhårig inte är så hot!

• Anonym

Berätta det då? Inte att han börjar bli tunnhårig, det ser han nog själv först och bäst. Men att du tycker att det skulle vara fint om han hade lite kortare osv....

• Anonym

min börjar fli flintis... och han är inte ens 25. inte bra.

Han har ingen fin huvudform (fint med hår men när man känner är det alldeles "böckligt" - inte fint och runt som många har) men antar att det ändå bara är några år tills han får börja gå omkring helrakad. Tur för han att jag älskar han ändå. Flört

• Anonym

Fast grejen är ju den att han inte alls skulle passa i kort hår och det var ju bland annat hans hår jag gillade med honom när vi träffades.. Usch jag gillar verkligen inte tunnhåriga killar (ytlig som man är..)

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-05 17:41:33 följande:
    Fast grejen är ju den att han inte alls skulle passa i kort hår och det var ju bland annat hans hår jag gillade med honom när vi träffades.. Usch jag gillar verkligen inte tunnhåriga killar (ytlig som man är..)
    om det är bara hans hår du gillar så får du nog lämna honom så han får bli tillsammans med någon som älskar och förtjänar honom, och ja du är ytlig!  Hur gammal är du?
  • Anonym (*)

Hoho, är i samma situation, precis! Har också en hårdrockarkille med långt, fint hår och en liten tendens till att tappa hår, tror dock inte att det är så mycket som din kille verkar, men det är inte många år kvar misstänker jag tills det är kört. Min kille passar dock rätt bra i kort hår och rakat, det hade han för flera år sedan, men både han och jag älskar hans långa hår och jag klarar inte killar med hår och flint. Är dom rakade går det väl okej, men inte annars. Fan vad ytlig man är, haha, brukar inte vara det, men just hår är skillnad.

• Anonym

Killar och flint, ingen hit skriver ni.... Hoppas ni har något som inte är en hit!

Varför tror ni killar som tappar hår mår dåligt??? Jo, för att det finns tjejer med såna värderingar.

• Hallonmumsan

stackars kille, måste vara jobbigare för honom att tappa håret än vad det är för dig att se honom göra det.
    min sambo har istället "för" tjockt hår så han måste raka sig för det annars ser det ut som att han har jätte stort huvud.

• Anonym (Loloo)
    Anonym skrev 2011-01-05 17:48:24 följande:
    Killar och flint, ingen hit skriver ni.... Hoppas ni har något som inte är en hit!

Varför tror ni killar som tappar hår mår dåligt??? Jo, för att det finns tjejer med såna värderingar.
    Ja men flintskalliga killar ÄR inte sexigt. Kan inte hjälpa vad man tycker. tur man har en karl med en redig kalufs på huvudet. 
  • Anonym (vet vad du menar)
    Anonym skrev 2011-01-05 17:48:24 följande:

skrev # 3

Undrar om reaktionen skulle varit likadan hos ledsna killar om de istället hade klagat ut om att deras tjejers bröst började hänga och flänga i vinden bakom dom likt en taxs öron. Flört

Men visst kommer du inte lämna honom bara för att han blir flintis? Jag kommer frusta och vara irriterad OCH finna min man mindre attraktiv - men lämna honom.. icke. Hans personlighet är för söt för det. Tungan ute
Svar på tråden Min kille börjar bli tunnhårig :(