Bad shorts för tjejer ?
hej !
vi ska till sydafrika snart..jag undrar om det finns ngn som vet ngn affär som har snygga
bad shorts för tjejer? vilken affär såfall?
I Lund då för det är där jag bor.=)
hej !
vi ska till sydafrika snart..jag undrar om det finns ngn som vet ngn affär som har snygga
bad shorts för tjejer? vilken affär såfall?
I Lund då för det är där jag bor.=)
Varför ska du ha badshorts?
Tror de flesta klädäffärerna säljer badshorts? Tyvärr har jag ingen koll på dem i lund...
TS har fortfarande inte svarat vad hon ska med badshorts till. Och vad har det här med hälsa att göra?
Ts vill kanske ha badshorts för att hon tycker det är bekvämare än bikini, kanske tycker hon att det är snyggare? Vad spelar det för roll? Stadium och Intersport brukar ha, eller ja förra sommaren hade dom :).
Billabong gör skitsnygga shorts, kolla på stadium eller intersport!
Ursäkta mig men det var en riktigt dum fråga, vad jag ska med badshorts till.
Ja vad brukar man ha badshorts till ? Inte att äta iaf.
Tack alla andra som har svarat seriöst =)
Måste vara bekvämt med badshorts och så slipper man tänka på hårborttagning
Inte alla som trivs i minimala badbyxor ju och varför ska badshorts vara förbehållna män??
Själv vet jag inte var du kan köpa men du fick väl tips ovan om sportbutiker
Tack alla andra som har svarat seriöst =)
Ett annat tips är att helt enkelt googla på badshorts tjej eller nåt och se vad du får upp.
Håller inte med om att det ser löjligt ut med badshorts. Surfartjejer brukar ha shorts och det kan se mycket sportigt ut. Sen ör det inte alla som passar i vare sig bikini eller baddräkt eller som trivs i det. Låt TS ha på sig vad hon vill på stranden!
Tack för alla tips och från dig också Aniko..när jag var i Sydafrika i jan och köpte bad shorts från tjej avd där..dem var snygga.
nu finns det som ni säger på sportbutiker, men då i jan när jag frågade i butikerna var det lite tidigt ännu =)
ha en bra dag.
Stadium?