Mamma lyssnar inte o pappa bryr sig inte, snälla hjälp mig ?
Min mamma lyssnar inte o min pappa bryr sig inte!!
jag har försökt prata med min mamma jätte många gånger men hon lyssnar oftast inte :(
Min pappa har varit alkoholist och han bryr sig inte. Jag behöver prata med någon, jag går och pratar med en kvinna och hon är jätte snäll men jag berättar inte allt för henne, vet inte varför men tror det är för att jag inte vill verka dum eller någonting, Jag tänker på mycket typ som: tänk om pappa tar självmord eller kör av vägen med sin lastbil. jag oroar mig mycket för min pappa han har försökt ta självmord 1 gång, inte så länge sedan kanske 1 år sedan. han tog jätte många tabletter med flit, Tror jag tänkermycket på min barndom mycket också, jag, mamma o pappa bodde i en lägenhet, runt om kring oss bodde mycket utlänska folk.
Iallfall jag kommer ihåg en gång när jag var ungefär 6-7 år då gick jag ner till en liten butik (en väligt liten butik) Där jobbade en utlänsk gubbe (ungefär 45-50 år) jag kommer ihåg att jag gick och skulle ta tuggumi men så hörde jag att gubben säger kom till mig jag frågade varför då sa han bara kom då kom jag ju jag fattade ju inte mycekt få jag var ju inte så gammal i den åldern. Då så satt hasn sig ner på en pall elr vad de var och så fick jag sitta i hans knä och han började ta på mig han tog på min kön och på min rumpa. han hade gjort det på 3 av mina andra kompisar också, fast några andra gånger,
mamma fick veta de (vet inte hur) men hon fick reda på de och polisanmälde gubben. Jag och mamma fick åka till ett polisförhör och polisen frågade mig lite frågor. och nu idag när jag frågar mamma om hon kan berätta lite om vad som hände så vill hon göra någonting annat, och när jag frågar pappa så ljuger han bara om allt. jag går och tänker på de mycket, väldigt mycket.
När jag var nyfödd och tills jag var ungefär 4 ½ år då drack min pappa nästan varje helg + ibland onsdagar, pappa slarvade bort alla våra pengar på öl och så spelade han på en automatgrej. Mamma var tvungen att gömma pengar för att vi skulle kunna klara oss, det tänker jag också mycket på.
Finns mycket mer som har hänt mig, jag hoppas att du hjälper mig, snälla