• Anonym (fan!)

Naaaeee dissapointment of the day!

Min älskade pojkvän kom precis ut ur duschen och visade stolt upp sin helrakning han lagt till med! DET SER UT SOM EN NAKEN RÅTTA!! Gud........

• Svar på tråden Naaaeee dissapointment of the day!
  • Anonym

*funderar* och hur  ser det ut???

• Anonym

Nice, det är så det ska se ut, hår är inte nice...

• Anonym (fan!)

Not so sexy heller ska jag be att få tala om!  Är det så naturligt när en kille rakar sig då? inte i min värld iallafall!

• Anonym
    Anonym (fan!) skrev 2011-01-06 08:27:34 följande:
    Not so sexy heller ska jag be att få tala om!  Är det så naturligt när en kille rakar sig då? inte i min värld iallafall!

nä inte i imn heller
  • Anonym (peaches)

Men åh, helrakat på killen är ju typ hur sexigt som helst, värsta lent och nice ;)

• Trust me

Bara ansat, aldrig rakat är snyggast för båda könen enligt mig.

Förstår din reaktion. När min fru varit rakad har jag inte sett ett kön utan bara ett hudveck. Inte alls sexigt.

• Anonym (fan!)

Naaee asså.. Nog för lite ansat, nästan ett måste, men alltihop? Och anledningen? Jo han höll på att ansa (med sax) men sedan insåg han att det var såå jobbigt, så om han rakade av allt istället så skulle det dröja längre tills han behöver ansa nästa gång x)  Han e inte dum min pojk, men ack så förarglig... haha :D <3

• Anonym (Syndig)

Nej, porrpung går bort, ganska osexigt! Ansat är ok, men helrakat nix!

• Anonym (Håller med)

Min pojkvän gjorde samma sak en dag och jag kunde inte ens titta på den. Men efter ett tag vänjer man sig men nog håller jag med om att helrakat inte är sexigt!

• Apocalypso

Porrpung är toppen, men inte helrakat runt hela paketet! Jag vill ha en trimmad tofs upptill, annars ser det ju ut som man har sex med en unge! Förvånad
    Jag vill slippa hår i munnen men tycker det är skitsexigt med en hårig karl. Tungan ute

• Anna81

hår är bland det värsta som finns, tur att min sambo oxå tycker det ;)

Svar på tråden Naaaeee dissapointment of the day!