• Allvarlig

Lusttorka??

Hej.

Har en ganska vanlig fråga: Min fru vill nästan Alldrig ha sex mer .

Kan detta bero på en mindre övervikt hos henne, och att hon ej är nöjd med sig själv?

Jag säger hela tiden att jag älskar henne som hon ser ut,men inget sex kommer ändå

på tal..

Hjälp vad skall jag göra....funderat på att skaffa en affär.........

/Allvarlig

• Svar på tråden Lusttorka??
  • myzz

Det sämsta du kan göra r att skaffa en affär. Då kommer allt bara gå åt skogen och förhållandet kommer ta slut. Det bästa man kan göra är att prata med varandra, och det kan vara mycket som ligger bakom att hon inte vill. Försök få henne att prata med dej, det kommer nog krävas mer än ett samtal. Och få henne att förstå att du inte kräver sex. Ge henne bevis på att ni bara kan ligga och mysa, pussas och kramas osv utan att du kräver sex, eller blir sur om hon inte vill gå längre. Det tar tid att hitta tillbaka till lusten så ha tålamod.

• Allvarlig

Vi Har pratat om detta....hon säger bara att hon inte Känner för det..:(

Och att vi bara kan ligga o gosa....det tror hon Inte på..
    Hur skall jag kunna visa detta ? hon ger ju inte mig chansen...
    Oftast lägger hon sig Efter att jag lagt mig...tror det är medvetet....så jag skall somna innan hon lägger sig..

Jag Är faktiskt riktigt trött på detta...Hjälp!!!

• myzz

Jadu det är en svår sits, men på nått sätt måste ni prata och komma överrens om hur ni ska gå vidare.
    Vill hon ens komma tillrätta med problemet? Ibland önskar man att man ville, och mår dåligt själv för att lusten inte finns, men man måste betsämma sej för att man vill ändra på det. Jag talar av egen erfarenhet ang detta. Du kanske skulle göra något för henne, nått romantiskt för att se om du kan få henne på humör? Utan att det leder till sex, då har du ju fått bevisa. Har ni badkar? Tappa upp ett bad åt henne, köp nån ny duschkräm och lite bubbel att ha i vattnet. Tvinga henne inte att bada med dej, utan tappa upp badet åt henne och tala om för henne att hon kan lägga sej och slappna av i badet en stund medans du fixar lite gott att tugga på tills hon är klar. Gör en god fruktsallad med färska frukter och kanske lite vin eller nått till. Slå inte på tv:en utan umgås, fråga henne om saker, fråga om det finns något hon vill göra, eller drömmer om osv. Samt om ni kanske ska hitta på något tillsammans någon dag, som att ta en långpromenad, gå på stan och fika eller nått annat som hon tycker om.
    Fråga om hon vill ha en helkroppsmassage. (köp hem en väldoftande olja innan) och om hon vill det så ta hand om henne ordentligt och ta inte på ställen som hon kan uppfatta som besvärande, utan koncentrera dej på rygg, nacke, ben, armar, händer och ansikte. Detta kanske kan få henne att slappna av.  Även om hon inte släpper in dej denna gång så kanske det kommer lite senare om du fortsätter vara gullig och erbjuda henne massage emellanåt, inte för ofta, eller att ta ett bad, åka och hyra en bra film som hon vill se, håler upp dörren åt henne osv. Tjejer är ju svaga för gentlemän så du får försöka tänka i dom banorna ett tag så¨kanske det löser sej?

Jag vet inte, men jag hoppas det löser sej för er.

• Allvarlig

Tack Myzz

Får köpa ett badkar först,hehe...
    O ja jag är och har alltid varit en gentleman...vi har varit ihop snart i 18 år....
    Problemet är att jag är mer spontan än henne,och när det väl kommer till spontana intima stunder så ger hon sig hän ibland....!

Tack/

• Anonym

Prova att tillfredsställa henne vid sex (att hon får orgasm) så kanske hon vill oftare??

• Anonym (hormon)

Be henne gå och ta hormonprover.. min kille fick minskad lust- och det visade sig att han hade låg testosteronhalt- så nu tar har sprutor..:) Sexlivet mycket bättre :)

• myzz
    Allvarlig skrev 2011-01-06 16:45:38 följande:
    Tack Myzz

Får köpa ett badkar först,hehe...
    O ja jag är och har alltid varit en gentleman...vi har varit ihop snart i 18 år....
    Problemet är att jag är mer spontan än henne,och när det väl kommer till spontana intima stunder så ger hon sig hän ibland....!

Tack/
    Om ni har varit tillsammans i 18 år så har ni säkert haft era upp och nedgångar. Det kanske löser sej efter ett tag också.  Men jag hoppas för er bådas skull att du värdesätter henne och erat förhållande högt och inte inleder någon affär.

kram
  • Allvarlig
    Anonym skrev 2011-01-06 16:48:34 följande:
    Prova att tillfredsställa henne vid sex (att hon får orgasm) så kanske hon vill oftare??
    Hon får orgasm 98 av 100 gånger ju :)
  • Anonym
    Allvarlig skrev 2011-01-06 23:06:30 följande:
    Hon får orgasm 98 av 100 gånger ju :)
    Säker?
  • Allvarlig

Ja säkert.
    Vi är lyckligt lottade på den punkten, jag ger min fru orgasm med enbart penetrering.
    Men som ni förstår så sker det allt för sällan.
    Det finns ingenting som gör mig lyckligare än det!!!!
    Skälvningar i kroppen från frun får jag nästan ståpäls av.

/Allvarlig

Svar på tråden Lusttorka??