Jadu det är en svår sits, men på nått sätt måste ni prata och komma överrens om hur ni ska gå vidare.
Vill hon ens komma tillrätta med problemet? Ibland önskar man att man ville, och mår dåligt själv för att lusten inte finns, men man måste betsämma sej för att man vill ändra på det. Jag talar av egen erfarenhet ang detta. Du kanske skulle göra något för henne, nått romantiskt för att se om du kan få henne på humör? Utan att det leder till sex, då har du ju fått bevisa. Har ni badkar? Tappa upp ett bad åt henne, köp nån ny duschkräm och lite bubbel att ha i vattnet. Tvinga henne inte att bada med dej, utan tappa upp badet åt henne och tala om för henne att hon kan lägga sej och slappna av i badet en stund medans du fixar lite gott att tugga på tills hon är klar. Gör en god fruktsallad med färska frukter och kanske lite vin eller nått till. Slå inte på tv:en utan umgås, fråga henne om saker, fråga om det finns något hon vill göra, eller drömmer om osv. Samt om ni kanske ska hitta på något tillsammans någon dag, som att ta en långpromenad, gå på stan och fika eller nått annat som hon tycker om.
Fråga om hon vill ha en helkroppsmassage. (köp hem en väldoftande olja innan) och om hon vill det så ta hand om henne ordentligt och ta inte på ställen som hon kan uppfatta som besvärande, utan koncentrera dej på rygg, nacke, ben, armar, händer och ansikte. Detta kanske kan få henne att slappna av. Även om hon inte släpper in dej denna gång så kanske det kommer lite senare om du fortsätter vara gullig och erbjuda henne massage emellanåt, inte för ofta, eller att ta ett bad, åka och hyra en bra film som hon vill se, håler upp dörren åt henne osv. Tjejer är ju svaga för gentlemän så du får försöka tänka i dom banorna ett tag så¨kanske det löser sej?
Jag vet inte, men jag hoppas det löser sej för er.