• Helenaj

20-årig bröllopsdag, vad ska man ge??

Någon som har ett bra förslag på vad jag ska ge mina föräldrar på deras 20-åriga bröllopsdag??

• Svar på tråden 20-årig bröllopsdag, vad ska man ge??
  • clinan

när mina föräldrar hade det så gick jag och mina syskon till en fotograf och tog en serie om 4 kort som de sedan fick i bröllopspresent. Den blev uppskattad

• fipa2

en weekend resa till nån europeisk storstad
    eller är det för dyrt?

annars kanske en slotts eller spaweekend?

eller packa en korg full med vin och godsaker, och en filt, så att de kan mysa i soffan med choklad vin och andra delikatesser framför brasan t.ex.

• Monstermamman

En liten fundering bara, menar ingenting illa men varför 'ska' man uppvakta andra på deras bröllopsdag?

I mitt tycke så räcker det väl med en blombukett eller nåt?
    Bjud dom på middag kanske?

• fipa2

sina föräldrar kan man ju uppvakta, men andra skulle jag inte uppvakta..

• Helenaj

åhh fot lät jättetrevligt .. men med min smällfeta gravid mage nu så känns det sådär

fipa2- din ideé med typ picnickorg lät också kul men min pappa förlorade smak och lukt för drygt ett år sedan så det känns taskig..

får väl titta vad en spahelg ligger på!

tar tacksamt emot fler förslag..

• Helenaj

sina föräldrar tycker jag e helt ok att uppvakta på jämna år

• Karpet

Alla anledningar till att fira är bra anledningar tycker jag. Det finns alldeles för många vanliga dagar på året för att inte ta hand om de dagarna som är speciella för antingen sig själv eller nära och kära.

En middag på restaurang med gott vin och mat kan dock räcka. Annars är ju en resa bra, kanske med ett par teaterbiljetter.

• fipa2

åh va hemskt att förlora lukt och smaksinne ja då passar det ju inte med godsaker och sånt, och då känns ju restaurangbesök också onödigt..

men nån "skämma bort" upplevelse skulle kanske uppskattas då?

• Karpet

Oj, nu såg jag att din pappa inte har något lukt- smaksinne. Då tar jag tillbaka mitt första förslag.

• Helenaj

tar tacksamt emot fler tips

• halstabletten

Biljetter till bio, teater eller konsert.

En kopia av din mammas brudbukett (ta med bröllopsfoto till floristen och be henne göra en likadan).

Svar på tråden 20-årig bröllopsdag, vad ska man ge??