• Filbunke

Mozartkulor, hur många points?!

Jag började med VV i måndags. Skulle gärna chittchatta med fler som vill ner i vikt efter graviditet och jul . Och gärna få svar på hur många points en mozartkula innehåller .
    Förut var jag Lchf:are, men jag vill äta av allt . Har dock inget emot Lchf-dieten alls.

• Svar på tråden Mozartkulor, hur många points?!
  • JAG är BÄST

MASSOR!!
    Undvik dom.
    Ät hellre Valrhona eller Amedei choklad 65-75% Santander är en mycket bra chokladkaka den på 63% är godast deras 70% är också god mycket fruktig intebitter alls i smaken.
    I dessa chokladkaok har du bra råvaror i och som är lätta att få tag på.

Du ska INTE stirra dig blind på kakohalten som många gör tyvärr,,det är råvarorna i dessa som man ska hålla koll på.

• JAG är BÄST

Dessutom innehållder dom vitt raffinerat socker som INTE är bra. Utan du ska kolla efter rå eller rörsocker i chokladen.

• Filbunke

Jag som älskar Mozartkulor ju! hehe
    Hm, det där andra du tipsar om måste jag googla på. Inte hört talas om. Älskar dock mörk choklad så kakaohalt hit och dit gör mig inget .

• JAG är BÄST
    Filbunke skrev 2011-01-06 18:16:45 följande:
    Jag som älskar Mozartkulor ju! hehe
    Hm, det där andra du tipsar om måste jag googla på. Inte hört talas om. Älskar dock mörk choklad så kakaohalt hit och dit gör mig inget .
    Du får bita i det sura äpplet helt enkelt å ge tusan i kulorna{#emotions_dlg.djavulsk}

Själv tycker jag dom är för sliskiga å är knappt ätbara,,men det är jag det
  • JAG är BÄST

Om du ids leta så har jag gjort en tråd om choklades gronregler

Har för mig att rubriken var "Grundkurs i att äta choklad" eller nå sånt

• Filbunke

Oh lala, den ska jag kolla in .
    Jag vet inte om jag klarar mig utan mozartkulorna i ärlighetens namn. I två dagar nu har jag haft dille på dom, har dock inte ätit någon än .

Svar på tråden Mozartkulor, hur många points?!