Ta ut besvikelser i förväg?
Hur gör man för att undvika att bli besviken och för att inte ta ut besvikelsen i förväg på ett bra sätt?
Vi har ett ganska dåligt sexliv sen ett par år tillbaka (småbarn you know) med stor obalans i lust mellan oss. Nu har min sambo varit bortrest ett par dagar så därför har jag laddat upp inför hemkomsten och vill så gärna ha sex! (Förr i tiden hade det i princip varit en självklarhet med maratonsex om man hade varit borta från varandra ett tag). Det var dessutom ett tag innan dess också så det är väl c:a 5 veckor sedan nu tror jag..
Till saken: Jag har laddat för mysig kväll, har köpt blommor, ska städa iordning här hemma, fixa med bad (bara sambon eller vi båda) och lite god dessert när barnen är i säng. Sen tänkte jag vi kan ligga i soffan och titta på någon bra film och kanske att jag ger lite hel/halvkroppsmassage osv...
Mitt i allt detta så känner jag samtidigt en olust att göra mig allt besvär. Jag vill egentligen göra det oavsett om vi har sex eller inte, men jag tar liksom ut besvikelsen i förväg redan nu och det gör mig ledsen och lite bitter och gör mig lite apatisk inför att ta tag i förberedelserna...
Onanera femtielva gånger kanske vore något så man inte är så "på" och kan fokusera på själva kvällen och inte på sexet...
Hjälp?... ;)