• Hexx

Ostbågar...

Attans vad sugen jag är på ostbågar.... Har några stycken i skåpet, men det finns ju hälsosammare saker att göra på nätterna än att äta snask.
    Jag har redan gått upp för många kilon pga graviditeten.

Alla antecknar detta utgår jag ifrån.

• Svar på tråden Ostbågar...
  • Mumsen

Jag är inte gravid, men en och annan ostbåge slinker ner ändå

• Runguska

Jag är suger på ostbollar, men de är ju inte heller nyttiga! Inte har jag några hemma heller för den delen. Tänk om man inte behövde tänka på hälsa, välbefinnande och vikt utan hålla en och samma vikt livet genom - en vikt som vore helt optimal för tillfället alltså.

• Mumsen

Har inga hemma heller, för annars hade jag slukat dem i ett nafs

• Hexx

Ja, jäklar vad jag skulle äta!!! Det skulle ju vara toppen. Jagg har alltid kunnat äta precis hur mycket som helst av vad som helst utan att gå upp ett gram, men nu har jag lagt ut, så jag ser ut som en späckhuggare....

• Mumsen

Å lyllos dig, men späckhuggare är söta(kanske goda med, hmmm)!

• Runguska

Jag har gått upp 15 kilo sedan jag gifte mig och flyttade hemifrån. De kilona måste bort nu alltså innan det ens blir tanke på barn! Usch att det ska vara så lätt att köpa färdigmat och annat onyttigt såsom ostbågar och chips!

• Hexx
    ....fast det är inte så praktiskt att se ut som en, eftersom de tar ganska mycket plats.
  • Runguska

De Hex; Värre med blåvalar dock

• Hexx

Hmm, ja det är klrt... alltså är det bäst att jag struntar i ostbågarna, så jag inte blir såååå stor.

• Mumsen

Dinosariuer är nog värst men dem finns ju inte längre, så en sån kan jag inte bli

Svar på tråden Ostbågar...