• Sadness

Hjälp! Vad föreställer den här bilden?

Jag visste inte vart jag skulle lägga denna tråd, flytta om det är fel :)

"Bilden illustrerar på sätt och vis psykopati. Först ser man ingenting, men så plötsligt framtonar figuren".

Jag hittade den här bilden på Psykopati.se, jag är väldigt intresserad av det eftersom jag har personliga erfarenheter om ämnet.
    Jag förstår inte vad bilden "ska visa"

Vet du?
  • Svar på tråden Hjälp! Vad föreställer den här bilden?
  • mimsan01

Näää - jag ser ingenting...
    Betyder det då att jag saknar psykopatiska tendenser?

• vackrastarflow

jag tycker det är svårt att se... men jag brukar se sånt här ut och in men nåt är det iaf

• vackrastarflow

kan det vara några som dansar eller nåt i den stilen?

• Sadness

Ingen aning, jag hoppades att någon annan skulle förstå syftet med bilden! Oskyldig

• Snabeldrake

Ser ut som fyra gubbar eller kvinnor med svans. Haha galet men jag ser fyra gubbar med svans eller fyra kvinnor med svans.. Hmmm. Någon slags gestalt i alla fall med svans =) Hehehe

• TheOnlyOne

Jag vet inte om jag har helt fel, men jag tycker jag ser olika rader med djurhuvud, typ lejonunge, björnunge eller hyenor.

• Snabeldrake

NEJ NU SÅG JAG det är två nakna kvinnor som håller i händerna och skuttar lite, höhöhö

• Fjorren

Jag ser två personer, vända mot varandra, bägge står på bara ett ben och det andra benet är lite upp i luften ungefär som när man dansar och man är mitt uppe i ett danssteg...
    Så jepp, jag skulle säga ett par som är i full gång att dansa... 

(¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804. Flingan BF 110706 ♥ ¸.?°´¯) justidettanu.blogspot.com/
  • CoolJen

Kanske är så att bilden just inte visar nåt speciellt men att den som är psykotisk 'framkallar' en bild?

• Snabeldrake
    Fjorren skrev 2011-01-07 20:19:28 följande:
    Jag ser två personer, vända mot varandra, bägge står på bara ett ben och det andra benet är lite upp i luften ungefär som när man dansar och man är mitt uppe i ett danssteg...
    Så jepp, jag skulle säga ett par som är i full gång att dansa... 
    Det såg jag också men mina personer var nakna kvinnor, haha. Skrattande
Svar på tråden Hjälp! Vad föreställer den här bilden?