• Bella8624

HJÄLP MIG, är detta en äkta Louis Vuitton väska?!!??

Hej!

Jag behöver hjälp! Tänkte köpa denna Louis Vuitton väska, eftersom att jag älskar modellen, Louis Vuitton Damier Canvas Speedy 30.

Jag har jämfört med modellen på Louis Vuittons webbplats och den är identisk lik tycker jag och är röd på insidan. Det enda som skiljde sig var två mörka ruter som satt olika, men inget man märker jättemkt, men vet inte om det ska skilja sig.

Men vad tror ni, är denna äkta, SE BILD. Jag är själv ingen Louis Vuitton expert!

Den säljs för 2500kr.

M V H
  • Svar på tråden HJÄLP MIG, är detta en äkta Louis Vuitton väska?!!??
  • Kanga1

dom ska inte sitta olika för LV syr ex en väska i ett o samma tyg/stycke.
    Jag är ingen expert men såg något sånt på tv just när det handla om LV
    Lycka till

• Bella8624

Så ser den ut på Louis Vuittons hemsida.. Är det någon skillnad, vad tycker ni? Är den äkta eller ej som jag tänkte köpa?
  • Kanga1

vart ska du köpa den? och vad är exakta priset i butik?

Oftast ser man inte mkt skillnad om det är en riktigt bra kopia,men jag tycker att den du funderar på att köpa ser lite annorlundare ut upptill en vad den äkta gör :)

• Älskarlivet

Den ljusa tygpåsen ser äkta ut i varje fall...... Man får väskan i en sån när man köper den.....

• Älskarlivet

Ser även att den bruna "väskan" bakom ser likadan ut som min när jag köpte direkt i affären. (annan form bara men annars lika)

• Kanga1
    Älskarlivet skrev 2011-01-07 23:06:06 följande:
    Finns det inget kvitto som du kan titta på?
    om väskan är köpt i butik så är kvittot registrerat på kunden så personen kan ha "tappat" kvittot men ändå få fram en kopia i butiken. 
  • Älskarlivet
    Kanga1 skrev 2011-01-07 23:09:04 följande:
    om väskan är köpt i butik så är kvittot registrerat på kunden så personen kan ha "tappat" kvittot men ändå få fram en kopia i butiken. 
    Aaa smart!
  • Babylot86

Det ska finnas stämplar och serienummer i har jag för mig. Hade en LV väska innan och sålde den på nätet.
    Min var en äldra modell så det fanns inget serienummer men docj en stämpel. Inde i färg utan i skinnet. Typ stansat i skinnet. =)

• Bella8624
    Kanga1 skrev 2011-01-07 23:09:04 följande:
    Öhh, vadå? Nu hängde jag inte med.. =) Såhär skrev han i mailet när jag ställde frågor om väskan:

Hej!
    Ja, en finns kvar.
    Den är köpt i Louis Vuitton butiken i Tokyo.
    Jag säljer den åt min mor så jag har inte jätte bra koll på äkthetsbeviset.
    Serienumret på väskan är stämplat inuti väskan samt så följer butikskassen och en skötselbok med.
    Vad jag har förstått så är det dom fejkade väskorna som har något papper som intygar att den är äkta, sådana ska man akta sig för :)
    Vänligen
    Stefan

I hans annons på blocket står det:

Helt ny Louis Vuitton Damier Canvas Speedy 30 väska.

Original INGEN kopia.
    Storlek: H21 x B29,5 x D17
    Har 2 stycken så först till kvarn :)
    Pris i butik: 4000.

Skickar fraktfritt så att du kan spåra paketet.
    Betalning sker via blockets betalningstjänst.

Äkthetsbevis och alla tillbehör följer självklart med!
Svar på tråden HJÄLP MIG, är detta en äkta Louis Vuitton väska?!!??