• blueberry4

Endast 3 ord som beskriver vem du är!

HEJ!

Satt och skrev ett ansökningsbrev och tänkte beskriva mig själv i en klämmig mening med endast 3 ord!

Emotionell

Ambitiös

Humoristisk

Skulle kunna skriva många fler men ska begränsa mig till 3 ord. Det var faktisk svårare än jag trodde att välja ut rätt ord för att beskriva min personlighet. Dessa tre ord har både en positiv och ibland även en negativ inverkan på mig då jag t.ex. har en tendens att bli för känslosam eller för ihärdig för att få saker och ting gjort. Att vara för humoristisk har dock aldrig medhaft några problemGlad
    Prova själv att beskriva dig med 3 ord, inga meningar eller synonymer det är fusk!!
  • Svar på tråden Endast 3 ord som beskriver vem du är!
  • Linda1976

Envis
    Generös
    Allmäbildad 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • luckyme83

envis
    omtänksam
    grubblare

• Linda1976

Eller så kanske jag menar allmänbildad

• blueberry4
    Linda1976 skrev 2011-01-07 23:13:50 följande:
    Eller så kanske jag menar allmänbildad
    Skrattade till lite när jag såg att det var felstavat! Tänkte att det var ett för enkelt ord att stava fel på när man är allmänbildadSkrattande
  • Waersta

Kär och galen.

Perfekt, långsint och kåt.

Målmedveten, envis och glad, är nog det som är bäst att skriva i ett cv kanske.. Cool

• kvinnan47

1 moderlig
    2 förstårlig
    3 förlåtande

• Linda1976
    blueberry4 skrev 2011-01-07 23:19:16 följande:
    Skrattade till lite när jag såg att det var felstavat! Tänkte att det var ett för enkelt ord att stava fel på när man är allmänbildadSkrattande
    jag slant nog snarare på tangenterna, satt vid bärbar , som verkligen inte har trevligt tangentbord
Svar på tråden Endast 3 ord som beskriver vem du är!