• saffe

Paul Hogan , crocodile dundee, jag trodde han var död?!

Någon som kan bringa lite klarhet i vårt i-landsproblem.. Jag läste i Aftonbladet igår om Paul Hogan som tydligen hade skatteproblem eller nåt sånt.. Både jag och min man blev förvånade då vi trodde han var död.. Jag var nästan helt säker på att jag läst för ganska många år sen att han gick emellan vid ett barslagsmål och blev knivskuren till döds! Men så var det ju tydligen inte.. Har försökt att googla fram nån information, men hittar inget. Någon annan som känner igen den historien och vet vem det gällde? Sånt här kan jag gå och fundera på i flera veckor, det är så irriterande...

• Svar på tråden Paul Hogan , crocodile dundee, jag trodde han var död?!
  • saffe
    Lilly80 skrev 2011-01-08 10:37:47 följande:
    Du tänker inte på Paul Newman som dog 2008?
    Nä, det är inte honom jag tänker på. Det var någon som dog när han gick emellan två killar som slogs i en bar, typ... Om jag inte är helt ute och cyklar.. Men, det lustiga är att min man sa precis samma sak!
  • hemvärnet

Annars dog ju den där galna australiensiska krokodiljägaren för några år sedan av en stingrocka. Det är inte så att du blandar ihop dem?

• saffe
    hemvärnet skrev 2011-01-08 17:30:48 följande:
    Annars dog ju den där galna australiensiska krokodiljägaren för några år sedan av en stingrocka. Det är inte så att du blandar ihop dem?
    Haha, nä inte han heller! Jag har väl inbillat mig helt enkelt...
  • noak

Paul hogan Hulken är död. Han kollapsade utanför något hotell.

Svar på tråden Paul Hogan , crocodile dundee, jag trodde han var död?!