• Anonym (äcklad)

Elektrisk luskam?

Undrar ifall någon här har provat elektrisk luskam? Jag funderar på det eftersom det är så himla dyrt med lusmedel...suck
    Tacksam för snabba svar

• Svar på tråden Elektrisk luskam?
  • Anonym (äcklad)

Snälla!!! svara du som vet om den funkar! jag blir tokig!!!!

• Troll20

Vi har den hemma och den funkar. Förra året hade vi stora problem med löss. Vårt ena barn blev inte av med lössen förren efter en månad. Då hade vi provat alla lusmedel som finns, så vi tänkte att vi testar den elktriska kammen. Barnet blev av med lössen och nu när löss-säsongen har börjat igen kollar vi regelbundet med den elektriska kammen.

• Anonym (Lusmamma)

Var införskaffade ni Er kam? Till vilket pris? Den kostar ju såå mycket, tänkte jag när jga och dottern drabbats. Men jag hade då ingen koll på hur dyrt lusmedel är och hur många förpackningar det går åt för att lusbehandla våra enorma hårburr.
    Har ni använt den elektriska kammen enbart? Eller kört med kemikalier för att "rensa" ut i inlednigskedet? Tar den gnetter också?

Många frågor blev det.

• Anonym (äcklad)

www.evient.se/ 349:-
    Har nyss köpt den så jag vet ej ännu om den fungerar.
    Jag tyckte också att det blev dyrt att köpa lusmedel, som ibland inte heller hjälpte utan man fick göra om det...
    Denna kan man köra på ett läge för att konstatera ifall man har löss och ett annat läge för att döda dom med en svag elstöt.. man känner absolut inte av någon ström :)
    Läs mer på sidan, o håll tummarna att den funkar!!! :)

Svar på tråden Elektrisk luskam?