• MineasMamma

Vill träffa andra unga mammor.

Mitt namn är Ida och har en dotter(Minea) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i Jönköping

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Vill träffa andra unga mammor.
  • kar0liiinan

Hejsan
    hoppas du kikar i tråden än:) Jag är mamma till Carl-William eller Wille som vi kallar honom. Bor i barnarp, vart bor ni?

• MineasMamma

hejsan.! Jag har inte ens sett att någon har skrivit här...tokigt..
    Jag bor i "underbara" Råslätt, hoppas på att komma därifrån snart... men det är inte så långt från Barnarp..
    Hur gammal är din son? Går du på bvc på Råslätt då?

• MineasMamma

Jag bodde på Rosenlund innan.:)
    Det är inte så långt kvar till förlossningen nu då.:) Börjar du bli nervös?

• Hannaaaa

Nej, det är inte så långt kvar. Men det känns ändå som en evighet.
    Börjar bli lite smått nervös men är samtidigt sjukt taggad... Jag hoppas att jag förblir taggad de sista veckorna med, så att det inte vänder till rädsla.

Var du nervös? Blev det som du hade tänkt dig eller vad man säger.

• MineasMamma

Jag var super nervös. Men jag tycker inte de gjorde så ont, men jag tänkte hela tiden "nu snart kommer det göra såååå ont" Men den tiden kom aldrig. Tror kanske lustgasen hade ett finger i det hela med. Jag tror det kommer gå kanon för dig.!
    Har du funderat på några namn än? Vet du vad det blir för något?

• Hannaaaa

Haha. Det är många som gillar lustgasen. Hade du några andra bedövningar eler smärtlindringar kanske man säger.
    Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Men ut ska den ju på något sätt.
    Vi har inte tagit reda på vad det är, så är väldigt nyfiken nu. Sitter och funderar dagligen och gör alla tester man kan på internet. Viste ni vad ni skulle få?

Funderar en massa på namn. Hampus jobbar på dagis så många namn duger ju inte. Men vi ska nog komma på något som vi båda gillar :)

• Imme01

Hej jag är en tjej på 22 år. känner verkligen ingen här i Jönköping har inte hunnit lära känna någon. Nån som vill lära känna mig och hitta på saker ? har en son på 6 månader. Skriv Gärna

Svar på tråden Vill träffa andra unga mammor.