Anonym skrev 2011-01-08 20:35:53 följande:
Jag har inga problem med att säga hur jag vill ha det i sängen och sånt. Men just detta med att han kysser dåligt känns så , hmm..Känns som det är så personligt..
Jag har försökt att använda min tunga som jag vill ha det ihopp om att jag ska göra likadant, men han fortsätter med sin sprättande snabba tunga. Han har även nångång frågat när vi kollat på nåt tv pro
gram med nån som hade en dålig kyssare och typ frågat om han kysser dåligt eller bra..svarade då inte med sanningen..
HUR ska man säga? Jag vet liksom inte ens exakt hur jag ska få fram i ord hur han ska kyssa mig..gahh!
Men gaaaaaaaaah! Hur ska han kunna bli bättre om du inte säger det till honom?!
Bit i det sura äpplet och säg det till honom nästa gång ni "myser tillsammans". Säg att "han skulle bli mycket bättre om han gjorde så här" (säg att du skulle uppskatta om han gjorde såhär) och sedan visar du honom. Om han gör fel så skratta till och säg "nej såhär!" och sedan tränar ni tills han kan.
Hur kan du sitta och klaga ut här över att han är så dålig - och fråga hur du ska göra - när det enda du kan göra är att säga sanningen till honom och sedan visa honom hur han ska göra?
Lycka till med kyssandet.