Vill ha brandman!!!
Min fantasi börjar bli sjuklig vill ha en brandman blir fan galen när jag ser en brandbil det är som om sirenerna börjar tjuta innanför trosorna!!! Nån mer som har galna fantasier??
Min fantasi börjar bli sjuklig vill ha en brandman blir fan galen när jag ser en brandbil det är som om sirenerna börjar tjuta innanför trosorna!!! Nån mer som har galna fantasier??
Haha....*tuuuuuuuuutttuuuuuuuuuuuuutt tuuuuuuuuuuuuuuutttuuuuuuuuuuutt*
har flera brandmän i bekantskaps kretsen....kan inte alls se det du ser . men en vägarbetare som ser brunbränd ut och har bar överkropp,rakat huvud,fin prydnad på hakan och reflexbyxor...det gör en smått nipprig.
Jag e helt mä på noterna där, blir verkligen också överpirr. Men tillfälligt känner jag mig som en brunstig hingst (jag är kvinna) kåthetsmässigt. Vet inte alls var detta kommer ifrån, men det e rätt spännande!
Dags att bli pyroman?
På min förra arbetsplats så var det fel på brandlarmet. Men varje gång det gick igång var brandkåren tvungen att rycka ut. Så vi hade dom där två-tre gånger i veckan innan dom fått ordning på det.
klart du gör... i´m in charge!
Det roliga är att folk tar det som ett skämt jag är kvinna har provat mki innom sex.. Swingers,grupp,trekant.tjej,polis osv men ta mig fan aldrig en brandman varför?? Jag har utseendet på min sida ;) för att inte låta som en dryg bitch. Men hur gör man??!