Behöver hjälp NU! Vad är det för fel med säkerhetsprogrammet för BankID!?!?
Min sambo ska börja plugga och har inskrivning imorgon.
För att söka CSN via nätet så måste man ju logga in med BankID och som alla vet (iaf dom flesta) så har dom skapat fram ett nytt säkerhetsprogram som man måste installera på datorn för att kunna använda BankID't.
När vi sökte så sökte vi inte hemma då detta inte går att installera på min dator.
Varför? Jag får bara upp en ruta där det står: En omstart av systemet är nödvändigt för att ta bort en redan installerad version. Och att man ska starta om datorn, men det fungerar inte ändå. Har testat detta minst hundra gånger och vi måste verkligen logga in på hans CSN sida och ändra endel uppgifter som blev fel när vi sökte, skrev det till CSN och bad dom ändra (det är poängen som behöver ändras, ingenting som ändrar beslutet) men då har dom ändå skickat ett meddelande där det står att vi måste skicka in endel uppgifter och man måste använda BankID för att kunna ändra.
Har sökt igenom hela datorn, dolda filer o.s.v men hittar ingen annan version av BankID, vad är det för fel? Någon som vet? Behöver hjälp ganska fort!!