• net84tan

Nya vänner i Mariestad/Skövde?

Har flyttat till en liten by mellan Mariestad och Skövde och undrar om det finns någon/några mammor som vill träffas? Har en liten flicka på 1 år som ska börja på förskola och är bonusmamma på heltid till en tjej på 7 år och en kille på 9 år =)

Har flyttat ifrån Kalmar och vill gärna ha någon att prata lite tjej och mammasnack me =)

/Nettan

• Svar på tråden Nya vänner i Mariestad/Skövde?
  • Ida L

Hej, hej... Välkommen till byn.. ;) Är själv ifrån jönköping från början. Vart bor du? Gå gärna in på min presentation. Står lite om mig i allafall. =)

Kram Ida

• noorah

Jag bor i mariestad

glöm igår, lev för idag och be för imorgon..
  • Alexis mamma

hej! hoppar in här! Vi bor i mariestad men kommer ev. oxå att flytta till en liten by mittemellan mariestad o skövde...så nu blev jag nyfiken på vilken by du bor i? Jag har 3 barn, en kille som blir 8 i år, en tjej som fyllde 4 i dec och en liten kille på 7 månader.

Jag jobbar även som säljare för blingos ekologiska barnkläder www.blingo.se, vi kanske skulle kunna ha en träff/klädvisning hos ngn (eller hos mig) o ses o shoppa finfina barnkläder? Bra och okomplicerat sätt att träffa nya vänner! 

• noorah
    Alexis mamma skrev 2011-03-04 18:19:25 följande:
    hej! hoppar in här! Vi bor i mariestad men kommer ev. oxå att flytta till en liten by mittemellan mariestad o skövde...så nu blev jag nyfiken på vilken by du bor i? Jag har 3 barn, en kille som blir 8 i år, en tjej som fyllde 4 i dec och en liten kille på 7 månader.

Jag jobbar även som säljare för blingos ekologiska barnkläder www.blingo.se, vi kanske skulle kunna ha en träff/klädvisning hos ngn (eller hos mig) o ses o shoppa finfina barnkläder? Bra och okomplicerat sätt att träffa nya vänner! 
    Jag älskar blingokläder :) dyra men fina!
  • Alexis mamma

ngt billigare än meandi faktiskt, förutom vuxenkläderna! Men just nu har vi kanonerbjudanden! Under mars : 30% på strumpor, värdinnan får vid 4 best. gäster köpa ett vuxenplagg till halva priset, riktigt bra rabatter vid många gäster, och dessutom kan man köpa hemliga plagg för endast 100 kr/st! (girl, unisex, ladies eller men). Kommer gärna till dig och har en visning om du vill!

• Alexis mamma

var i mariestad bor du, noorah?

• noorah

Jag bor i madlyckan..

Jag hade väldigt gärna velat ha en visning här men jag känner inte en kotte i stan typ :(
    Vi kanske kan få till en grupp via FL?
    Finns flera från mariestad här ju :) 

• Alexis mamma

gärna för mig...ni andra som har skrivit i tråden - är ni här o läser fortfarande? Hör av er om ni e intresserade av att komma på blingo-visning! Var bodde du tidigare? Om jag får ihop några o du några så kanske vi kan ha en visning? Hur gamla är dina barn? Är du med i npågon föräldragrupp? Föräldrar till barnens ev. kompisar kanske kan vara intresserade? Arbets/studiekamrater?

• noorah

Mina barn är lite över 1 och 2 år :)
    Ganska små ;)
    Ska börja plugga imorgon så det kanske finns fler föräldrar där som kan vara med?

• Alexis mamma

fråga dem! det skadar aldrig :) Jag har en kompis som på bor vid madlyckan (kristinebergsgatan) som säkert vill följa med oxå. Ho har en ettåring bland annat och är väldigt pratsam - kanske kan vara kul o lära känna henne för dig :) Vad ska du plugga till?

Svar på tråden Nya vänner i Mariestad/Skövde?