• JIG

3D Ultraljud i umeå?

Ja som rubriken lyder, vet nån vart man kan göra ett ultraljud i 3D då man bor i umeå?!

Ni andra som gjort ultraljud i 3D var det värt det? :) Vill så gärna se liten en gång till för då vi var på ultraljud i veckan så var h*n så lugn.. Skulle va kul att kunna få möjlighet att göra i 3D nästa gång. Annars kommer jag nog boka ett vanligt privat  ultraljud.

• Svar på tråden 3D Ultraljud i umeå?
  • mmmiikaela

tror inte de går o göra där, i sthlm kan man göra, de gjorde jag med sonen och de var hur häftigt som helst, ska även göra det med bebisen i magen på samma ställe :)

son född 09, pyret i magen beräknad 30/6-11 :)
  • JIG

Okej gud så himla synd..
    Jag som längtat efter att få göra ett :(

• dalleboy

Var på ultraljud med min fru igår på NUS, de hade 3D-ultraljud. Vår bäbis var väldigt fotogenic och barnmorskan tyckte det var roligt att ta bilder. Vet tyvärr ingen privatmottagning som har det.

• Sockervaddskärlek

Jag har hört att bara vissa UL rum på NUS har 3D så man ska ha lite tur att hamna i ett sådant. Den privata kliniken i stan har inte 3D utan då får man åka till en annan stad.

• JIG

Åh gud så roligt!

Men kan man boka ett sådant ultraljud då? Ifall man betalar själv? Vill så gärna :)

• Sockervaddskärlek

Nä alltså det är ju när du gör RUL på sjukhuset som du kan få ett sådant rum och det är slumpen som avgör vilket rum man hamnar i.

Svar på tråden 3D Ultraljud i umeå?