• Anonym (konstigt)

Konstiga sexvanor enligt mig

Jag kanske är en person med moralpanik, men jag blir lite provocerad av en del konstiga sexvanor härinne, fisting, munknull ( analt). Varför inte börja knulla i örongången, urin röret?????

När jag läser om fisting så mår jag illa, och en del vill ha tips på hur de ska komma över det "onda", vafan tror ni?

Och nu kommer alla säga, sköt dig själv skit i andra bla bla osv osv. Andra får göra vad de vill.

Bara tanken på att min ffa dotter skall träffa någon med sådana här sexvanor gör mig illamående. Det är fan inte normalt att köra upp en knytnäve i fittan eller att köra ned en kuk i halsen, det finns inga erogena zoner i halsenSkrikandes.  Kommer aldrig presentera dess sex vanor som normala för mina barn!

Är det bara jag numera som uppskattar "VANLIGT" sex? Vaginalt, och lite normalt oralt.

• Svar på tråden Konstiga sexvanor enligt mig
  • Anonym

omväxling förnöjer. Det som du tycker gör ont kanske inte gör ont för någon annan.

Vad är vanligt sex för dig? >Bara missionären? Ska kvinnan få bli slickad? Få stöna? Skrika av lust?

TÄnk den hemska tanken om det är din dotter som vill bli fistfuckad i framtiden ;)

• Balahir
    Anonym skrev 2011-01-09 19:53:53 följande:
    TÄnk den hemska tanken om det är din dotter som vill bli fistfuckad i framtiden ;)
    samtidigt som en annan man deepthroatar henne. :P
  • Anonym (konstigt)

PÅ allvar så blir jag tårögdSkrikandes, så jävla vidrigt! Det är inget skämt för mig.

• Anonym
    Anonym (konstigt) skrev 2011-01-09 20:06:55 följande:
    PÅ allvar så blir jag tårögdSkrikandes, så jävla vidrigt! Det är inget skämt för mig.
    Tycker synd om din dotter om hon bara ska få ha vaginalt sex, är inte många kvinnor som får orgasm av det, men det kanske du struntar i??
  • Anonym (Honung)

Håller me!! Man rår inte för det helt enkelt att bli på satt av tre snubbar i varje hål samtidigt att skaka av lust o orgasm att känna sig så sönder knullad finns inget skönare!!! Stackars din dotter som aldrig kommer att få Leva ut sina fantasier sin lust för att nån knäppgök tutat i henne att det är fel att få en kuk i rumpan eller en kuk i munnen.. Nee ja hoppas verkligen att du kommer på henne i framtiden med allt det du tycker är onormalt!! Det är upp till betraktarens ögon , var enskild individ har ta mig fan rätt att knulla precis som de behagar( ej sånt som är straffbart såklart)!!

• Anonym
    Anonym (konstigt) skrev 2011-01-09 20:06:55 följande:
    Jag är uppriktigt intresserad av vad vanlig sex är... Kan du inte utveckla hur sex ser ut för dig? Hur det går för dig?
  • Anonym
    Anonym (konstigt) skrev 2011-01-09 19:50:35 följande:
    Jag kanske är en person med moralpanik, men jag blir lite provocerad av en del konstiga sexvanor härinne, fisting, munknull ( analt). Varför inte börja knulla i örongången, urin röret?????

När jag läser om fisting så mår jag illa, och en del vill ha tips på hur de ska komma över det "onda", vafan tror ni?

Och nu kommer alla säga, sköt dig själv skit i andra bla bla osv osv. Andra får göra vad de vill.

Bara tanken på att min ffa dotter skall träffa någon med sådana här sexvanor gör mig illamående. Det är fan inte normalt att köra upp en knytnäve i fittan eller att köra ned en kuk i halsen, det finns inga erogena zoner i halsenSkrikandes.  Kommer aldrig presentera dess sex vanor som normala för mina barn!

Är det bara jag numera som uppskattar "VANLIGT" sex? Vaginalt, och lite normalt oralt.
    Det säger ju sig självt varför vi inte knullar i öronen eller urinvägarna. Dessa hål har liksom sina naturliga begränsningar.

Kvinnor borde kanske sluta föda barn. Stora huvuden, litet hål, gör ont. Med din sätt att tänka alltså.

Sex behöver inte ha något med erogena zoner att göra eftersom hjärnan är det största sexorganet.

Menar du på verkligen att alla kvinnor är offer och alla män är förövare när du skriver "Bara tanken på att min ffa dotter skall träffa någon med sådana här sexvanor"? Har inte slagit dig att en kvinna kan vara drivande?

Tror inte heller att du behöver presentera sexvanor alls, hon kommer nog att komma underfund med vad hon gillar ändå.
    Bara tanken på att min ffa dotter skall träffa någon med sådana här sexvanor
  • Anonym (sjukt)

jga känner precis samma sak!!!! jag älskar sex, och jag älskar att ha det med mannen jag älskar. allt vi gör är i samförstånd och ömsesidig respekt... det finns så mkt sjuka saker många tjejer ställer upp på, undrar varför? är det pga porren? jag är inte tråkig på ngt sätt. vårt sexliv är varierat och passionerat. jag suger gärna av min kille, men skulle aldrig gå med på att bli munknullad så jag kräks???!! o få upp en hel hand i mitt underliv skulle göra fruktnsvärt ont... det har bblivit sjukare o sjukare... jag gillar porr, i lagom doser. när det bara går ut på att använda kvinnan som tre hål blir det äckligt, och jaf har tom hört om att de knullas i urinrör, så ts det existerar!

• Anonym (konstigt)
    Anonym skrev 2011-01-09 20:08:44 följande:
    Tycker synd om din dotter om hon bara ska få ha vaginalt sex, är inte många kvinnor som får orgasm av det, men det kanske du struntar i??
    Nä man får det av klitorisstimulering! Inte av att bli munknullad, eller det kanske du trodde? Stackars din partner isåfall, tyck synd om henne du!
  • Anonym
    Anonym (sjukt) skrev 2011-01-09 20:17:31 följande:
    det finns så mkt sjuka saker många tjejer ställer upp på, undrar varför?
    Varför utgår du ifrån att tjejerna "ställer upp"? Är det så otroligt att tjejer faktiskt kan tända på och gilla andra sorters sex än det du uppskattar?
Svar på tråden Konstiga sexvanor enligt mig