Konstiga sexvanor enligt mig
TS verkar totalt ignorera att kvinnor kan njuta av analsex, att fisting inte behöver göra ont osv.
Jag haft en näve i fittan flertal gånger. Hur gick det till? Jo, man börjar med ett finger, sedan två ... och man är så jävla kåt att man bara vill ha mer. Efter oralsex kan jag vara så öppen och våt att det inte är några problem.
Jag anser att sex är bra så länge innan skadas och det är frivilligt. Dvs, man tar sitt ansvar med skydd, man våldtar ingen osv. Då lägger jag mig inte i huruvida folk har grupp-bdsm eller vanligt vaniljsex.
Och kelly 1994 tror jag inte menar något illa, utan bara uttrycker sig klumpigt. Jag använder också ordet slampa som något neutralt, för folk som har mycket sex. Jag är slampigare än många av mina vänner, det finns folk som är slampigare än mig... jag lägger ingen värdering i det. Däremot kan ju sex vara skönt utan orgasm också. Jag hade svårt att få orgasm i början, men älskade ändå att ha sex. Finns ju annat i det.
På tal om att "munknull", så... ja, ibland är det jävligt hett. Dessutom, om han juckar mot mig, så slipper ju jag röra på munnen och huvudet och kan ta det lite lugnt om jag vill. Vilken fördomsfull människa man utgår från att alla tycker illa om samma saker som en själv, annars är man störd.
Live and let live.