• Amadé83

Ung singelmamma söker vänskap :)

Jag har en liten busunge på två år. Bor i Stockholm och är 23 år gammal.

• Svar på tråden Ung singelmamma söker vänskap :)
  • Melanie01

Hej!
    jag har en son på 4 månader. Bor också i stockholmsområdet och är också 23! Känner inte många andra mammor i min ålder så jag söker också vänner Glad

• Cecilia86

Jag vill också ha fler vänner! Är 24 och bor i haninge med min sambo och vår son som är 3,5 månader.. :)

• Cecilia86

Hur har vi ork att sitta här mitt i natten undrar jag? Själv har jag vänt på dygnet och har en vaken natt och dag för att vända tillbaka det.. Min bebis är sjukt snäll när hans mamma vill sova och sover gärna längre stunder med mig på dagarna fast han sovit gott hela natten innan.. :p 

• Cakemaker

Jag va uppe för att dottern vart sjuk i natt så man har vakat lite. Sen skulle jag ha haft praktik idag klockan 06 men kunde inte komma pga man inte får komma om man har magsjuka hemma :(

• Cecilia86
    Cakemaker skrev 2011-01-10 07:09:54 följande:
    Jag va uppe för att dottern vart sjuk i natt så man har vakat lite. Sen skulle jag ha haft praktik idag klockan 06 men kunde inte komma pga man inte får komma om man har magsjuka hemma :(
    Åh va trist.. Hoppas hon mår bättre snart.. Vad var det för praktik du skulle ha varit på? :)
  • Cakemaker

Ja det é ingen höjdare, hon har vart sjuk på något sätt i tre veckor nu så man börjar tröttna =/ Jag skulle ha påbörjat min 20 veckors långa praktik på Älvsjö konditori och bageri idag. Men nu hoppas jag på att kunna gå i morrn istället! :)

• Amadé83

Vad roligt att så många hakat på :)

Cecilia86 skrev 2011-01-10 05:24:13 följande:
    Hur har vi ork att sitta här mitt i natten undrar jag? Själv har jag vänt på dygnet och har en vaken natt och dag för att vända tillbaka det.. Min bebis är sjukt snäll när hans mamma vill sova och sover gärna längre stunder med mig på dagarna fast han sovit gott hela natten innan.. :p 
    Vilken tur att du har en så snäll bebis =)
    Min dotter skulle inte sova extra för mammas skull xD
    Cakemaker skrev 2011-01-10 07:09:54 följande:
    Magsjuka är det värsta som finns. Min dotter har haft det två gånger och jag blev galen av att se henne gå ner i vikt eftersom hon redan är mycket liten för sin ålder.

Jag hoppas att det är över snart för er del. När det hade gått några dagar började jag med att ge henne lite mosad potatis, det fungerade för henne.
  • Amadé83

Cecilia86 - var inne och läste på din presentation och såg att du hade kräkningar under graviditeten. Jag hade också kraftigt illamående under graviditeten. De första 4 månaderna var det omöjligt för mig att gå in i köket. Jag fick knappt i mig någon näring. Det värsta jag varit med om. Men det var värt det =) !

Läste även att du tycker om att pyssla, här är det också en person som älskar allt som har med pyssel att göra.

Cakemaker - min dotter föddes också två veckor före bf. Visst kändes det underbart att inte behöva gå över tiden. =)

Jag älskar att baka - jag gjorde min dotters födelsedagstårta helt själv. Tre "våningar" och STOR - helt lyckad! =)

Lite mer om mig:
    Jag är egentligen 22 men fyller 23 i år, samma sak med min dotter - hon fyller två år om några månader.
    Hon har inte börjat på dagis än - vi väntar på att hon ska få någon plats. Så jag är fortfarande hemma med henne. Har endast en väninna i min ålder som har ett barn.

Hon föddes väldigt liten - vägde 2250 g och var 44 cm lång. Hon är fortfarande mycket liten för sin ålder. Hon äter lite och rör på sig väldigt mycket. Hon började gå när hon var mellan 10-11 månader gammal. Hon är en mycket envis och stark tjej som vet precis vad hon vill!

Berätta mer om er =)

Svar på tråden Ung singelmamma söker vänskap :)