• Anonym (Är jag kär!?)

Har jag kärat ner mig??

Herre gud, vet knappt vad som händer!!

Jag tror att jag har gått och kärat ner mig i en kvinna jag verkligen inte borde ha känslor för... Drömmer

Shit!!!

När jag ser henne vill jag bara ta henne i min famn och stanna kvar så i all oendlighet! Jag vill kyssa henne försiktigt över hela kroppen och ja allt det där ni vet! Vad fan ska jag göra? Jag kan ju inte gå och bli förälskad i Henne!! Hon är för fan nästa dubbelt så gammal som mig och dessuton verkligen inte någon som jag skulle kunna ha något ihop med....

Men hennes blickar gör mig helt förvirrad hennes blick verkar vilja tala om något som hon inte vågar... eller så gillar hon bara mig som vem som helst! Åhh jag blir tokig....
    vågar man fråga henne??

Ska man ställa frågan ganska rakt ut? Hej, jag undrar hur du ser på mig? Vad tycker du om mig? hahaha nej jag vet inte

Behöver verkligen RÅD och TIPPS nu!!

• Svar på tråden Har jag kärat ner mig??
  • Anonym

Hur har det gått? Berätta gärna mer! Känner ni varandra, hur ofta ses ni?

• Anonym

Varför är det så fel då? Det låter ju rätt fint om du är kär!

• lailabobson
    Anonym (Är jag kär!?) skrev 2011-01-10 12:56:56 följande:

Herre gud, vet knappt vad som händer!!

Jag tror att jag har gått och kärat ner mig i en kvinna jag verkligen inte borde ha känslor för... Drömmer

Shit!!!

När jag ser henne vill jag bara ta henne i min famn och stanna kvar så i all oendlighet! Jag vill kyssa henne försiktigt över hela kroppen och ja allt det där ni vet! Vad fan ska jag göra? Jag kan ju inte gå och bli förälskad i Henne!! Hon är för fan nästa dubbelt så gammal som mig och dessuton verkligen inte någon som jag skulle kunna ha något ihop med....

Men hennes blickar gör mig helt förvirrad hennes blick verkar vilja tala om något som hon inte vågar... eller så gillar hon bara mig som vem som helst! Åhh jag blir tokig....
    vågar man fråga henne??

Ska man ställa frågan ganska rakt ut? Hej, jag undrar hur du ser på mig? Vad tycker du om mig? hahaha nej jag vet inte

Behöver verkligen RÅD och TIPPS nu!!

Hejsan!
    Jätteroligt att du har bytt sida! Om jag skulle vara i dina trusselusker skulle jag givetvis vara väldigt på, för det är sånt vi kvinnor gillar. Ju framfjusigare du är desto större chans är det att hon vill ha dig. Men det beteende medför ju även vissa risker såsom missförstånd och bluffmakeri.
    Ser även i texten att hennes blickar gör dig osäker.. Det finns ett sätt.. Ja du hörde rätt.. ETT SÄTT som kommer få denna vackra skapelse på fall.. Ljug för henne om små saker hela tiden så hon ser att du vågar chansa.

Många kramar Laila
  • Anonym (Är jag kär!?)
    Anonym skrev 2011-02-07 21:24:42 följande:
    Hur har det gått? Berätta gärna mer! Känner ni varandra, hur ofta ses ni?
    Hur det har gått.. hmm
    vet inte vad mer jag kan berätta... Hon är underbar!!
    Vi känner inte varandra så jätte bra...
    Vi ses kanske 1 gång / vecka...  inte så ofta soom jag skulle vilja!!
  • Anonym (Är jag kär!?)
    Anonym skrev 2011-02-07 21:29:22 följande:
    Varför är det så fel då? Det låter ju rätt fint om du är kär!
    Felet är att hon är i auktoritets ställning till mig...
    visst är det fintatt vara kär... men jag vet inte hur jag ska "få" reda på om hon känner som jag?!
  • Anonym (Är jag kär!?)
    lailabobson skrev 2011-02-08 22:08:10 följande:
    Hejsan!
    Jätteroligt att du har bytt sida! Om jag skulle vara i dina trusselusker skulle jag givetvis vara väldigt på, för det är sånt vi kvinnor gillar. Ju framfjusigare du är desto större chans är det att hon vill ha dig. Men det beteende medför ju även vissa risker såsom missförstånd och bluffmakeri.
    Ser även i texten att hennes blickar gör dig osäker.. Det finns ett sätt.. Ja du hörde rätt.. ETT SÄTT som kommer få denna vackra skapelse på fall.. Ljug för henne om små saker hela tiden så hon ser att du vågar chansa.

Många kramar Laila
    Jag vill inte låtsas vara någon annan än mig själv, och att ljuga är nog inte riktigt mig grej liksom!!  Hur ska jag annasr få veta om hon är intresserad, utan att behöva ljuga eller hitta på saker som kan missförstås??  ditt svar låter faktiskt inte riktigt seriöst ... hmm??
  • Peggylicious

Om du vill Ha tjejen Finns bara Några enkla tips Egentlien ja kan ge:

börja Träna gym kör axlar O så du vet juh själv Att de e Hett me Breda axlar O d funkar Faktist även för Dejj på henne =) Sen köp lite Kläder Efter någonn vecka gym Kanske linne ?? Me byxor me hål vid Knäna ser du Bad ut då tror Hon Nt du e Osäker tro mej Du vill hon ska tro du Har skinn på näsan =)

HA DE BRA MVH PEGGYLICIOUS

• lailabobson
    Anonym (Är jag kär!?) skrev 2011-02-08 22:40:23 följande:
    Jag vill inte låtsas vara någon annan än mig själv, och att ljuga är nog inte riktigt mig grej liksom!!  Hur ska jag annasr få veta om hon är intresserad, utan att behöva ljuga eller hitta på saker som kan missförstås??  ditt svar låter faktiskt inte riktigt seriöst ... hmm??
    Hej igen.
    Roligt att du kunde svara på mitt inlägg, dessvärre mindre roligt att det inte ser helheten i min text och jag känner mig påhoppad. Dock så skulle detta bara kunna vara ett enkelt missförstånd. Vill du inte ljuga för tjejen i fråga måste du börja stå i centrum och agera kvinnors svar på en såkallad "alfahanne". Hur annars ska du nå fram till henne?
  • Anonym (Är jag kär!?)

Oj då borde jag redan ligga bra på det för jag är (inte för att skryta) väldigt vältränad!! Hi hi

• Peggylicious

Prova Klä dejj Kaxit de kan Funka om du Ger rätt vibb ,,, Anars finns ju andra Stilar me T.ex. Hawaiiskjorta avslappnat om du hajjar Kanske nt Hawaii nu men Polotröjja ? någonting Som e slapp stil . om hon Gillar d.

Ta sprit När hon e me så ni e fulla Då minskar Hämmningarna Så ni kan ha 6(KANSKE) sen kan ni ha 6 Nårra ggr sen behöver ni nt ens Ta sprit Utan o ha 6

NYFIKEN: Hur mykke Tar du i bänk ? Bruka själv Gymma Förrut men nu e de mykke me barn o Jobbsökande .

MVH PEGGYLICIOUS

Svar på tråden Har jag kärat ner mig??