• sofiahivall

Ny separerad med en son på 13 mån. Någon i samma situation som vill prata lite?

20 år, ensamstående med min son på drygt 1 år. Det är tufft och jag känner mig ensam.
    Jag skulle vilja träffa någon i liknande situation eller helt enkelt bara någon vänlig själ som har lust att lyssna lite.. Behöver du prata om något? Inga problem, jag lyssnar gärna :)

• Svar på tråden Ny separerad med en son på 13 mån. Någon i samma situation som vill prata lite?
  • BeatriceN86

Hej. Jag är ensamstående med en som på 2 år och 4 månader. Dock inte nyligt separerad.

• badplats

ensamstående med en dotter på 13 månader. nyseparerad. Pma om du vill snacka lite :) alltid bra att kunna ventilera lite med personer i samma sits

• Jesssssiicca

Hej hej!
    Här är en till inte ny separerad dock,det gjorde i vi i Maj förra året.
    Men dottern är nu 2,5 år :)

Ha det 

• Geléhallon89

hej, har pojkvän nu men separera med sonens pappa efter 4år tsm. Sonen va 1,5år.
    Måste ju säga att det va det värsta jag vart med om. Sen att bara få ha sonen varannan vecka va hemskt.
    Jag grät varje gång sonen kom till mig igen. men inte när han åkte. Fatta inte varför först.
    Men nu efteråt förstod jag att jag grät när han kom tillbaka för att jag visste att han skulle iväg om en vecka igen.

Det va jag som lämna xet, det man sen tror är att man saknar honom igen.
    Men tryggheten tar över och man måste försöka bygga upp en egen. Utan trygghet känner man sig ensam.
    Jätte svårt och jobbigt.
    Hade panikångest och grät mkt.

Det går över, tar ungefär ett halv år. Man måste tänka positivt, lätt och säga men. ;/

Har ju en ny jag lever med nu, men pratar gärna om det med fler då¨jag mest satt hemma för mig själv och inte prata spec mkt om det.

Svar på tråden Ny separerad med en son på 13 mån. Någon i samma situation som vill prata lite?