• solstrålen01

Ska jag lämna min särbo??

Jag har nu varit särbo med min kille i snart 2 år. Jag älskar verkligen honom. Vi har jättekul tillsammans. Vi verkligen lever och njuter av allt det roliga. Helt enkelt så har vi ingen grå vardag alls!!

MEN.......Under denna tid så har han varit otrogen en gång. Jag har förlåtit honom och försökt gått vidare. Jag märker att han sms-ar andra tjejer och kontaktar andra via Facebook för att ta ett glas vin ihop. Jag vet att jag inte skall vara inne på hans sida, men han är även inne på min. Jag är så rädd att bli sårad igen.

Han har dessutom många skulder så jag står för det mesta. Och under dessa 2 år så har han alltid tagit 2-4 glas vin varje kväll.........Detta är jag jättetrött på. Jag har även påpekat det, men han säger att han skall bättra sig. Men jag tror att han har problem.

Jag älskar verkligen honom....Vad ska jag göra???

• Svar på tråden Ska jag lämna min särbo??
  • janskku

jag hade då inte stannat, att du älskar honom kan ju du inte styra över men vrid på det älskar han dig?när han gick /går bakom din rygg? vill du vara med en person som du kanske inte kan lita på?

hoppas det löser sig...otrohet är det värsta jag vet.

Svar på tråden Ska jag lämna min särbo??