• Anonym

Stötbälte (kostnad)

Någon som vet hur mycket ett graviditetsbälte från babyproffsen kostar? Stödbälte alltså

• Svar på tråden Stötbälte (kostnad)
  • Anonym

Du kanske kan ringa dem och fråga

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-10 16:51:35 följande:
    Du kanske kan ringa dem och fråga
    Jo, men tänkte jag skulle slippa det då jag hatar att prata i telefon.
  • Anonym
    Angelica8912 skrev 2011-01-10 16:59:24 följande:
    Kan du inte få ett gratis hos sjukgymnast?
    Nej det kan jag inte. då jag går till en privat sjukgymnast som ej är kopplad till landstinget.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-10 16:55:09 följande:
    Jo, men tänkte jag skulle slippa det då jag hatar att prata i telefon.
    Maila dem då... Eller pallra dig dit och se efter
  • Anonym

Jo, men tänkte höra här ikväll bara i fall någon hade köpt därifrån och visste vad de kostade.

Man behöver väl inte få en massa otrevliga påhopp ara för att man undrar....

• Angelica8912

Jaha okej.. Har för mig att de kostade runt 400-500 kronor men de var ett bra tag sen jag såg de. Minns inte ens om de va på babyproffsen haha. Men kanske ligger runt omkring de.

Strunta i dom omogna:) dom har inget bättre för sig..

• Anonym (TIPS!)
    Anonym skrev 2011-01-10 17:06:20 följande:
    så fruktansvärt omoget...

Trodde folk var mer seriösa på denna sidan.. men icke....
    Du fick ju svar!
    Om du googlar så ser du att det finns ett bälte för 169:- tex...

Och måste man vara anonym och fråga på ett forum vad ett stödbälte kostar så får man nog räkna med ett lite dumförklarande svar!
  • Anonym

Vi svarar moget på stora bekymmer men saker du kan klara med ett telefonsamtal, ja då kan det bli lite tokigt.
    Jag hade bälte ca 10 cm brett, kanonbra vid foglossning och bara för att stötta kroppen.

• Anonym

Finns andledning till varför jag är anonym... DÅ MIN GRAVIDITET INTE HAR KOMMIT UT TILL SLÄKT OCH VÄNNER!!

Jag ska dock inte ha bältet för foglossning.... Måste ha ett stödbälte som lyfter upp magen och avlastar ryggen...

Svar på tråden Stötbälte (kostnad)