bedövning hos tandläkaren-hjälp!
Jag ska till tandläkaren imorgon och nu vet jag inte om det är okej att få bedövning! Vet någon det? Ingen större idé att gå dit annars. Bm sa att röntgen är ok, men jag glömde fråga om bedövning!!
Jag ska till tandläkaren imorgon och nu vet jag inte om det är okej att få bedövning! Vet någon det? Ingen större idé att gå dit annars. Bm sa att röntgen är ok, men jag glömde fråga om bedövning!!
det ska tandläkaren veta...
Japp det är okej att ta
hej talia!
jag var hos tandläkaren förra veckan... inte så kul! men men...
Det ´är helt ok att ta bedövning... jag frågade min bm innan och hon sa att det absolut inte var någon fara!!
de tråkigaste med tandläkaren är väl att det är så jäkla dyrt ;o)
kram elin
Åh tack, va bra att det är okej! Visst, jag tänkte fråga tandläkaren, men då är det ju lite sent när man väl ligger där i stolen. Jag klarar inte att borra utan bedövning! Kram
Var hos tandläkaren och blev en tand och 2000 fattigare. Inget problem med bedövningen, det är inte farligt. Jag var mest orolig för att jag som måste äta JÄMT skulle behöva spy under tiden som bedövning höll i sig. Men jag frågade Tandis och han sa att det var bara att äta på!!!! Åt lite kräm och mjölk efter en timme, och det gick bra....
Nu är det över, och trots att mitt sista tandläkarbesök ´var för ca. 8 år sen så hade jag JÄTTEFINA tänder STOLT!!!
Lycka till!
Kram från Tove
Tandis vet.. jag hade bedövning....
Jag är tandsköterska, det är helt ok med bedövning. Har till och med provat själv oxå.....:))))) mvh Mia