• gudrunberit

Pt i Västerås? Bra sjukgymnast?

Är det någon som kan rekommendera någon bra pt i Västerås? Jag har problem med flera diskbråck och har precis fått barn, så jag är rejält otränad för tillfället. Syftet med träningen är att stärka upp ryggen så jag slipper all denna värk dygnet runt.

Har ni tips på nån bra sjukgymnast eller naprapat tar jag tacksamt emot såna tips också. Jag går hos en sjukgymnast redan, men söker gärna efter nån bättre.... 

• Svar på tråden Pt i Västerås? Bra sjukgymnast?
  • Lejoninna
    gudrunberit skrev 2011-01-10 22:23:11 följande:
    Är det någon som kan rekommendera någon bra pt i Västerås? Jag har problem med flera diskbråck och har precis fått barn, så jag är rejält otränad för tillfället. Syftet med träningen är att stärka upp ryggen så jag slipper all denna värk dygnet runt.

Har ni tips på nån bra sjukgymnast eller naprapat tar jag tacksamt emot såna tips också. Jag går hos en sjukgymnast redan, men söker gärna efter nån bättre.... 
    http://www.ppfysioterapi.se/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=29

Pentti är riktigt bra :) Gick hos honom när jag hade problem med ryggen efter att ha varit gymnast och överrörlig.
    PT beror väl lite på vart du tränar.. Njoy har ju iaf egna vet jag :) Lycka till!
  • gudrunberit

Tack för svaret! Jag gick hos Penttis för några år sen, men fick en annan sjukgymnast än Pentti och han var inte alls bra för mig. Han missade både det ena o det andra, jag har dock hört att Pentti ska vara bra. Funderar på att ringa honom. 

Svar på tråden Pt i Västerås? Bra sjukgymnast?