• Tbulle

Bra leksaker som stimulerar en 4 månaders bebis.

Nu börjar frågorna om vad alla ska köpa i julklapp till vår lilla grabb. Och jag tycker väl att bra leksaker som stimulerar bl a rörelse skulle vara bra julklappar, men vad för några? Vad har ni fått eller stött på? Och var hittar man bra grejer? Vad är bra till en 4-5 månaders bebis? Han har ett babygym. Hur länge är det underhållande? Är 10 v nu.
    Tacksam för tips!

• Svar på tråden Bra leksaker som stimulerar en 4 månaders bebis.
  • Tussetösen

ja det enda jag kan komma på är saker som den kan fixera blicken på.. eller ngnting som låter... vet inte... lycka till

• Annica71

Gåsstol och hoppgunga är favoriterna för min lilla tjej som är 4 1/2 månad. Babygymet är ingen hit längre *hihi*. Andra leksaker som min tjej intresserar sig för är de som låter/spelar och blinkar mycket.

• Tili

Köp någon lamaze leksak. De är jätte bra leksaker som utvecklar lukt,hörsel och känsel hos små barn de finns på toys r ús. Min son har flera utav lamaze leksakerna och älskar dom.
    Jag har själv köpt dom utomlands så jag vet inte riktigt vilka som finns i Sverige men om det finns en lamaze leksak som är en mjuk kub så kan jag rekommendera den.

• Tbulle

Lamazeleksakerna varkar jättebra! Vet någon om man kan hitta dem på andra ställen än Toy's r us?

Svar på tråden Bra leksaker som stimulerar en 4 månaders bebis.